کاهش 60درصدی تردد در محورهای ورودی و خروجی آذربایجان غربی

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، معاون گردشگری آذربایجان غربی گفت: تردد در محورهای ورودی و خروجی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 60درصد کاهش را نشان می دهد.

کاهش 60درصدی تردد در محورهای ورودی و خروجی آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، ریتا خضر زاده با اعلام این مطلب گفت: طبق اطلاعاتی که اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان در اختیار ما گذاشته تا انتها روز چهارم فروردین ماه در حدود یک میلیون تردد وسایط نقلیه در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.

او بابیان اینکه این آمار کاهش 50درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد، اضافه کرد: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا در معابر ورودی و خروجی استان گیت های ضدعفونی راه اندازی نموده است که اقدام به ضدعفونی خودروها از فاصله تعیین می نماید.

معاون گردشگری آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین اتوبوس های بین شهری روزانه چندین نوبت مورد ضدعفونی قرارمی گیرد و از مسافران تست تب سنجی گرفته می گردد.

او مطرح نمود: همچنین برای مقابله با شیوع بیماری کرونا در سطح استان با همکاری استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در چهار محور ایست های مشترک بازرسی در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا مستقرشده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 274

به "کاهش 60درصدی تردد در محورهای ورودی و خروجی آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 60درصدی تردد در محورهای ورودی و خروجی آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید