کالدرون: راهنمایی تیم ملی ایران ایده جذابی است، همواره اهل مذاکره ام

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، سرمربی سابق پرسپولیس مذاکره با فدراسیون فوتبال ایران را تکذیب کرد اما ایده سرمربیگری در تیم ملی را جذاب دانست.

کالدرون: راهنمایی تیم ملی ایران ایده جذابی است، همواره اهل مذاکره ام

گابریل کالدرون، سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ به سوالات ایسنا درباره جدایی خود و همینطور بعضی اخبار و حواشی مانند مذاکره با فدراسیون فوتبال سخن گفت.

ممکن است در ابتدا درباره دلایل جدایی تان صحبت کنید؟ آیا مسائل اقتصادی نقش مستقیمی در جدایی شما از پرسپولیس داشت؟

دلیل اصلی جدایی من از پرسپولیس اتفاقاتی بود که باعث سلب اعتماد من نسبت به مدیرعامل باشگاه شد. مسلما مسائل اقتصادی وجود داشتند و من در مدت حضورم یاری کردم تا مدیرعامل وقت مسائل را حل نماید و دستمزد بازیکنان، کادر پزشکی و کارمندان را پرداخت کند. من همواره به حرف های او اعتماد می کردم. این مسئله و احترام زیادی که برای باشگاه و بازیکنان و طرفداران قائل بودم، باعث شدند نسبت به مربیانی که در شرایط مشابه من بودند، بیشتر تحمل کنم.

در آن مقطع چه چیزی باعث اختلاف شما و مدیرعامل وقت شد؟

مشکل سلب اعتماد من نسبت به ایشان بود. همواره به حرف هایش اطمینان داشتم، اینکه می گفت مسائل باشگاه را حل خواهد نمود اما با گذشت زمان متوجه شدم نه تنها مسائل حل نشدند بلکه به من به عنوان فردی حرفه ای بی احترامی می شد. این مسئله باعث شد علی رغم اینکه هدف من ادامه راه و کسب قهرمانی بود، مجبور به ترک پرسپولیس شوم.

این روزها خبرهایی مبنی بر شکایت شما از پرسپولیس مطرح شده است. این موضوع به کجا رسیده است؟ آیا برای دریافت مطالبات خود حاضر به مذاکره هم هستید؟

وکیلم به مسائل حقوقی رسیدگی می نماید و خبر جدیدی در این مورد ندارم. چیزی که می توانم بگویم این است که من همواره اهل مذاکره بوده ام.

در هفته های اخیر شایعه ای مطرح شد مبنی بر اینکه شما برای قبول راهنمایی تیم ملی فوتبال ایران با فدراسیون ایران مذاکره نموده اید. این موضوع را تایید می کنید؟

خیر من هرگونه مذاکره با فدراسیون ایران را تکذیب می کنم. همان طور که همواره گفتم، من روحیه رقابتی و کیفیت فوتبالیست های ایرانی را تحسین می کنم. مسلما ایده جذابی خواهد بود که بتوانم روزی راهنمایی تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده بگیرم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 402

به "کالدرون: راهنمایی تیم ملی ایران ایده جذابی است، همواره اهل مذاکره ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون: راهنمایی تیم ملی ایران ایده جذابی است، همواره اهل مذاکره ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید