فوتسال قهرمانی آسیا یک سال به تعویق افتاد، انصراف چین از میزبانی قهرمانی زیر 23 سال آسیا

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا 2020 یکسال به تعویق افتاد.

فوتسال قهرمانی آسیا یک سال به تعویق افتاد، انصراف چین از میزبانی قهرمانی زیر 23 سال آسیا

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار بیانیه ای رسمی گفت پس از بحث و گفتگو با مسئولان اتحادیه فوتبال کویت و تمامی طرف های مربوطه تصمیم به تعویق برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا 2020 کویت گرفته است و برگزاری این مسابقات هم به سال 2021 در همین کشور موکول شد.

این تصمیم پس از آنالیز دقیق ایمنی و رفاه تمامی تیم های شرکت کننده و سهامداران و در واکنش به افزایش اخیر موارد ابتلا به ویروس کرونا در کشور کویت از جانب AFC گرفته شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین اطلاع داد تاریخ های جدید برگزاری این تورنمنت و اطلاعات مرتبط با آن در زمان مناسبی اعلام خواهد شد.

AFC همچنین در این بیانیه گفت اتحادیه فوتبال چین (CFA) هم به دلیل اخلال به وجود آمده در برنامه ریزی، جدول زمانی تکمیل استادیوم ها پیش از شروع سایر رویدادهای بین المللی و چالش های ایجاد شده توسط همه گیری بیماری کووید 19 از میزبانی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا 2022 انصراف داده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا حالا از کشورهایی که خواستار میزبانی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در سال های 2022 و 2024 هستند، دعوت خواهد نمود تا درخواست خود را رسماً ارائه دهند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 640

به "فوتسال قهرمانی آسیا یک سال به تعویق افتاد، انصراف چین از میزبانی قهرمانی زیر 23 سال آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتسال قهرمانی آسیا یک سال به تعویق افتاد، انصراف چین از میزبانی قهرمانی زیر 23 سال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید