چالش های کلانشهرهای جهان شبیه یکدیگر است

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، به گزارش خبرنگاران، محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان شهرداری تهران با متروپلیس گفت: ما امیدواریم این تفاهم نامه و سفر رئیس انجمن کلانشهرهای دنیا به تهران فرصتی مناسب برای همکاری های بیشتر و موثرتر میان تهران و متروپلیس را فراهم کند.

چالش های کلانشهرهای جهان شبیه یکدیگر است

وی تاکید نمود: امروز چالش های کلانشهرهای جهان همه شبیه یکدیگر هستند. مسائل در حوزه های آب، فاضلاب، محیط زیست، حمل و نقل، فضای سبز و بهداشت چالش های همه کلانشهرها است. انشاءالله با حضور شما به عنوان رئیس متروپلیس در ریاست متروپلیس همکاری های فنی، مالی و فرهنگی در شهر تهران و دیگر کلانشهرها برقرار گردد.

شهردار تهران اضافه کرد: البته در زمینه دیگر همکاری بین شهرداری تهران و مونترال مدنظر است. طبیعتا با حضور شما به عنوان شهردار محترم مونترال این همکاری ها رونق بیشتری خواهد گرفت و شاهد همکاری های بسیار نزدیک تری در حوزه های مختلف میان تهران و مونترال خواهیم بود.

قالیباف توضیح داد: حضور شما به عنوان شهردار مونترال و یکی از شخصیت های برجسته سیاسی و از اعضای هیات دولت کانادا بدون شک این فرصت را فراهم می نماید که ارتباط بین دو کشور برای رفاه بیشتر مردم دو کشور در کنار رفت و آمدهای علمی، مالی و توریستی فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 249

به "چالش های کلانشهرهای جهان شبیه یکدیگر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش های کلانشهرهای جهان شبیه یکدیگر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید