پریچهره: استادیوم های تختی و اسلامشهر برای لیگ برتر آماده می گردد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: استادیوم های تختی تهران و اسلامشهر در حال آماده سازی هستند و در چند ماه آینده آماده برگزاری مسابقات لیگ برتر می شوند.

پریچهره: استادیوم های تختی و اسلامشهر برای لیگ برتر آماده می گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، نصرالله پریچهره در حاشیه برگزاری مجمع سالیانه هیئت فوتبال تهران در مورد نبود زمین خوب برای تیم های تهرانی و اینکه اداره کل ورزش تهران چه راهکاری دارد؟ مطرح نمود: چند ماه پیش در خدمت سرمربیان تیم های لیگ رجحان و لیگ یک بودیم و آنجا متوجه شدیم که زمین های استان تهران قابلیت برگزاری مسابقات لیگ رجحان را ندارد.

وی ادامه داد: در آنجا درخواست اعتبارات را دادیم و خوشبختانه تخصیص 30 درصدی الان آمده و پیمانکار استادیوم تختی چمن های اولیه را جمع نموده است. فکر می کنم تا چند ماه آینده استادیوم تختی برای لیگ برتر آماده گردد. ما 3 روز گذشته هم کمیسیون ماده 27 را داشتیم و بحث مشارکت و سرمایه گذاری بود، ان شاءالله استادیوم 7 هزار نفری اسلامشهر برای مسابقات لیگ برتر آماده گردد. قرار است 10-12 میلیارد هزینه گردد و تا چند ماه آینده در اختیار تیم های لیگ رجحان خواهد بود.

مدیرکل ورزش استان تهران در پاسخ به این سؤال که برنامه ای برای احیای زمین چمن استادیوم شیرودی وجود ندارد؟ گفت: اخیرا با تغییر مدیریت در شرکت تجهیز، تصمیم گرفته شد فعلا این استادیوم را به ما ندهند. البته هنوز هیئت دولت نظرش را نداده و شورای معاونین وزارت تصمیم گرفت در اختیار شرکت تجهیز باشد. در نهایت هر چه وزیر ورزش بگوید ما در خدمت خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1317

به "پریچهره: استادیوم های تختی و اسلامشهر برای لیگ برتر آماده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پریچهره: استادیوم های تختی و اسلامشهر برای لیگ برتر آماده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید