وام ضروری بازنشستگان کشوری دو برابر شد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به افزایش 100درصدی مبلغ وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق گفت: ثبت نام اینترنتی این تسهیلات از ششم اسفندماه 1401 شروع شده و تا 28اسفندماه ادامه خواهد یافت.

وام ضروری بازنشستگان کشوری دو برابر شد

به گزارش ایسنا، نعمت الله ترکی امروز (سه شنبه) با اعلام این خبر اظهارکرد: مبلغ وام ضروری بازنشستگان کشوری با هماهنگی بانک عامل یعنی بانک صادرات ایران با افزایش 100درصدی از 15میلیون تومان به 30میلیون تومان برای سال آینده افزایش یافته است.

ترکی با تاکید بر اینکه برای ثبت نام این تسهیلات بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق صرفا باید به صورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نمایند، گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه، امکان ثبت درخواست اینترنتی برای متقاضیان دریافت این تسهیلات همچون گذشته، در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir از روز شنبه 6 اسفندماه 1401 تا روز یکشنبه 28اسفندماه 1401 فراهم خواهد بود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بعلاوه اظهارداشت: پس از اتمام دوره حدودا یک ماهه ثبت نام اینترنتی در اسفندماه سال جاری، فرآیند آنالیز تقاضای بازنشستگان و معین واجدین شرایط دریافت وام شروع خواهد شد تا با هماهنگی بانک عامل، پرداخت تسهیلات 30میلیون تومانی ضروری بازنشستگان در سال 1402 عملیاتی گردد.

به گفته وی، زمان پرداخت این تسهیلات در سال آینده خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 25 بهمن 1401 بروزرسانی: 25 بهمن 1401 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1595

به "وام ضروری بازنشستگان کشوری دو برابر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وام ضروری بازنشستگان کشوری دو برابر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید