هوآوی ارزشمندترین برند چین شد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ به نقل از راشاتودی، لیست جدید برند الاینس نشان می دهد که هوآوی، غول فناوری چین، به با ارزش ترین برند این کشور تبدیل شده است و حدود 815.1 میلیارد یوآن (معادل 117 میلیارد دلار) ارزش دارد. این د رحالی است که ارزش کل 20 برند برتر چین به 6.12 تریلیون یوآن رسیده است.

هوآوی ارزشمندترین برند چین شد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

این گزارش که به روئیت چاینا دیلی رسیده است، شرکت هلدینگ تنسنت، ارائه کننده خدمات اینترنتی را با 746 میلیارد یوآن (معادل 107.13 میلیارد دلار) در رتبه دوم قرار داد. در رتبه سوم برند علی بابا (671.64 میلیارد یوآن یا 96.4 میلیارد دلار)، بانک تجارت و صنعت چین در رتبه چهارم (588.15 میلیارد یوآن یا 84.4 میلیارد دلار) و چاینا موبایل در رتبه پنجم (430.28 میلیارد یوآن یا 61.7 میلیارد دلار) قرار دارند.

تجهیزات دارویی و پزشکی، الکترونیک، اینترنت و غذا و نوشیدنی اکثریت صنایع را در 500 برند برتر به خود اختصاص داده اند.

با افزایش تقاضا برای ماسک، هواساز، تست های کرونا و واکسن باعث شده است تا 55 برند دارویی و پزشکی به جمع 500 برند برتر چین وارد شوند. همچنین 43 برند از این جمع مربوط به شرکت های الکترونیکی هستند که برند شیائومی با ارزش 85.97 میلیارد یوآن یا 12.3 میلیارد دلار، گران ترین برند این بخش شد. با افزایش استفاده از اینترنت در دوران کرونا، 41 برند از 500 برند برتر چین از بخش اینترنت بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 543

به "هوآوی ارزشمندترین برند چین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوآوی ارزشمندترین برند چین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید