هتل 3 ستاره گلدن بیچ پاتایا

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، هتل گلدن بیچ (Golden Beach Hotel)، یکی از زیباترین هتل‌های 3 ستاره کشور تایلند برای بازدید می‌باشد. این هتل با امکانات رفاهی متنوع می‌تواند یک انتخاب مناسب در تور پاتایا باشد.

هتل 3 ستاره گلدن بیچ پاتایا

مرکز خرید معروف سنترال فستیوال یکی از برترین جاذبه‌هایی است که در شهر پاتایا به بازدید آن بروید. این هتل در فاصله چند قدمی هتل سه ستاره گلدن بیچ پاتایا قرار دارد. تیفانی شو، مینی سیام، Walking Street، کافه هارد راک، بیمارستان یادبود و مرکز خرید رویال گاردن پلازا نیز به راحتی در دسترس مسافران می‌باشند. همچنین فرودگاه Utapao در فاصله حدود 40 کیلومتری هتل قرار دارد.

هتل 3 ستاره گلدن بیچ به عنوان یکی از هتل های پاتایا، 327 اتاق دلوکس و سوپریور را که نمایی از شهر و استخر را برای بازدید دارند. حمام اختصاصی با دوش و لوازم بهداشتی، تلویزیون، تهویه مطبوع، یخچال، بطری آب و تلفن از امکانات هر یک از اتاق‌های این هتل برای اقامت در تور پاتایا هستند.

گلدن بیچ پاتایا مانند دیگر هتل‎های 3 ستاره این کشور قیمتی مقرون به صرفه داشته و اقامت در آن برای کم‌کردن هزینه‌های یک پیشنهاد عالی است. گلدن بیچ دارای استخر روباز جداگانه برای بزرگسالان و کودکان است و برای رفع خستگی و بازگرداندن نیروی از دست رفته خدمات ماساژ ارائه می‌دهد.

گلدن بیچ برای افرادی که با خودرو شخصی به تور تایلند سفر می‌کنند پارکینگ اختصاصی فراهم کرده و برای استفاده مهمانان امکان دسترسی به اینترنت در مکان‌های عمومی موجود می‌باشد. در این هتل پذیرش به صورت شبانه روزی است و برای رفاه ساکنین هتل خدمات لاندری و خشکشوئی ارائه می‌گردد. آسانسور، انبار چمدان، تهویه مطبوع، روم سرویس، صندوق امانات در پذیرش و اتاق های عاری از سیگار از دیگر خدمات هتل برای مسافران پاتایا است.

انتشار: 4 شهریور 1396 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 43

به "هتل 3 ستاره گلدن بیچ پاتایا" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل 3 ستاره گلدن بیچ پاتایا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 3 ستاره گلدن بیچ پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید