معرفی هتل کومو متروپولیتن بانکوک

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، هتل کومو متروپولیتن (Como Metropolitan)، یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره شهر بانکوک با امکانات رفاهی متنوع است. در تور بانکوک می‌توانید در این هتل یک اقامت عالی و راحت را تجربه نمایید.

معرفی هتل کومو متروپولیتن بانکوک

هتل کومو متروپولیتن بانکوک یکی از لوکس‌ترین هتل‎هایی است که با طراحی داخلی بی‌مانند و امکانات فراوان یکی از بهترین هتل‌های شهر بانکوک به شمار می‌رود. این هتل در منطقه مرکز اقتصادی این شهر قرار گرفته و تنها 50 متر با مرکز شهر فاصله دارد.

 هتل در نزدیکی بهترین مراکز خرید، بهترین فضای باز شهر بانکوک و مکان های تفریحی متعددی قرار گرفته است. یکی از بهترین ویژگی های این هتل، این است که در نزدیکی بهترین شبکه ی متروی بانکوک قرار گرفته که در تور تایلند می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

اتاق‌های این هتل توسط کاترین کینگ، طراح معروف سنگاپوری ساخته شده که در مجموع 13 سوییت و 171 اتاق دارد. اتاق‌های شهری 26 متری، اتاق‌های تراس دار 80 متری، اتاق‎های استودییو ای 45 متری، اتاق‌های متروپولیتن مخصوص خانواده، 50 متری، سوییت اختصاصی 80 متری، سوییت پنت هوس 150 متری و سوییت کومو 240 متری از انواع هتل‌های این هتل هستند.

اتاق کنفرانس، حمام، تلفن، فکس، ضبط صوت، رادیو، رخت کن، یخچال، تلویزیون کابلی و ویلچر  و اینترنت رایگان از بهترین امکانات هر یک از اتاق‌های این هتل برای تجربه اقامتی آسان در تور بانکوک هستند.

باشگاه ورزشی، آرایشگاه، خشکشویی، خدمات پزشکی ، فروشگاه، مرکز اجتماعات، استخر روباز و آب گرم، تراس مخصوص حمام آفتاب و خدمات پرستاری کودک سایر امکانات و خدمات رفاهی این هتل هستند.

رستوران روباز این هتل، در کنار استخر بزرگ هتل به همراه طراحی زیبا و نورپردازی ملایم در آن، فضای بسیار دلنشینی را جهت لذت بردن از غذایتان فراهم کرده است.

انتشار: 28 شهریور 1396 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 47

به "معرفی هتل کومو متروپولیتن بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل کومو متروپولیتن بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید