بهترین هتل های منطقه سوخومیت شهر بانکوک

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، بانکوک از بهترین مقاصد در مرکز این شهر منطقه‌ای آرام و لوکس یه نام سوخومویت قرار گرفته که بلندترین مسیر در بانکوک به شمار می‌رود. در این مقاله شما را با 2 هتل شهر بانکوک در این منطقه آشنا خواهیم کرد.

بهترین هتل های منطقه سوخومیت شهر بانکوک

هتل اس31 سوخومویت بانکوک

‏‏‏اس31 سوخومویت (‏S31 Sukhumvit‏)‏‎‏ ‏‏در خیابان 31 سوخومویت در مرکز پرجنب و جوش شهر قرار گرفته و ایستگاه اتوبوس در چند قدمی این هتل می‌باشد. در ‏این هتل 5 ستاره می توانید به بهترین امکانات و خدمات همچون اینترنت رایگان ‏Wi-Fi‏، مرکز بدنسازی، مرکز اسپا و سونا، استخر نمک روباز، جکوزی، رستوران در پشت بام، اتاق هایی برای قرار ‏ملاقات می‌گردد. علاوه بر اینها خدمات 24 ساعته در اتاق ها ارائه می‌گردد، اتاق‌های استاندارد هتل دارای یخچال هستند و اتاق‌‏های دلوکس این هتل نیز دارای میز کاری بزرگ هستند. سوییت‌هایی که برای خانواده‌ها در نظر گرفته شده چشم‌انداز به ‏سوی کوه‌ها دارند و بسیار وسیع می‌باشند. علاوه بر اینکه اطراف هتل پر از رستوران ها و غذاخوری های متنوع است در تور بانکوک این هتل ‏چند کافه و رستوران دارد ، صبحانه و ناهار به صورت بوفه در رستوران پشت بام هتل سرو می شود که از آنجا می توانید ‏نمایی پانورامیک از سطح شهر داشته باشید. ‏

هتل پولمن بانکوک گرند سوخومویت بانکوک

هتل پولمن گرند سوخومویت ‏‎(Pullman Bangkok Grande Sukhumvit)‎ یک هتل 5 ستاره می‌باشد که در خیابان ‏Asok Montri‏ و با فاصله کمی از جاده سوخومویت قرار ‏گرفته است. ایستگاه مترو و اتوبوس در فاصله چند قدمی این هتل قرار گرفته اند که دسترسی به سایر نقاط شهر را آسان می سازند. ‏ساختمان این هتل شبیه به یک بادبان است و علاوه بر جذابیتی که این ساختمان از بیرون دارد ، امکانات لوکس داخل هتل نیز به ‏جذابیت آن می افزاید.تمامی 325 اتاق این هتل چشم اندازی زیبا از شهر دارند و از آنجایی که این هتل در جای دنجی واقع شده ‏است آرامش در اتاق ها و محیط اطراف هتل فراهم است. اینترنت ‏Wi-Fi‏ در سراسر هتل به صورت رایگان در دسترس است و ‏علاوه بر آن میهمانان هتل می توانند از امکاناتی نظیر استخر ، باشگاه ورزشی ، سونا ، اسپا و ماساژ نیز بهره ببرید. برای تجربه یک اقامت آرام و مطمئن در تور تایلند در این هتل اقامت کنید.

انتشار: 31 تیر 1396 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 39

به "بهترین هتل های منطقه سوخومیت شهر بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های منطقه سوخومیت شهر بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید