هتل 3 ستاره ایبیس نانا بانکوک

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، هتل ایبیس نانا (Hotel Ibis Nana)، از ارزان‌ترین هتل‌های کشور تایلند در شهر بانکوک می‌باشد. این هتل امکانات قابل قبولی داشته که در این مقاله به معرفی تعدادی از آن‌ها پرداخته‌ایم.

هتل 3 ستاره ایبیس نانا بانکوک

مرکز خرید سیام پاراگون، بازار پراتونام، میدان سیام، پارک لومپینی و مرکز خرید ام بی کی از جاذبه‎های نزدیک به این هتل در شهر بانکوک هستند. این هتل 200 اتاق با امکاناتی همچون حمام اختصاصی با دوش، یخچال، گاوصندوق، سشوار و تلفن می‌باشد.

 اتاق ها دسترسی به اینترنت وای فای در مکان های عمومی نیز فراهم شده و برای پیشرفت کار های مسافران تجاری نیز امکانات جلسه و ضیافت در نظر گرفته شده و برای راحتی مسافران خدمات لاندری و خشکشوئی ارائه می گردد. برای گشت و گذار در تور بانکوک مهمانان می توانند اتومبیل کرایه نمایند.

صبح بعد از بیدار شدن از یک خواب خوب و آرامش بخش فقط خوردن یک صبحانه دلچسب می تواند لذت بخش باشد. رستوران Taste در وعده صبحانه انواع غذا های خوشمزه و لذیذ محلی و بین المللی را به صورت بوفه سرو می کند. پرسنل هتل در میز جلو 24 ساعته به زبان های تایلندی و انگلیسی تسلط دارند و به مهمانان در زمینه انتخاب تور های یک روزه و اطلاعات گردشگری راهنمایی کنند.

این هتل تا خیابان معروف سوخومویت 500 متر فاصله دارد و ایستگاه بی تی اس ترن هوایی نانا در فاصله 950 متری هتل قرار گرفته و تردد مسافران به سایر نقاط شهر، تفریحات و دیدنی های بانکوک را آسان می‌کند.

علاوه بر اتاق ها دسترسی به اینترنت وای فای در مکان های عمومی نیز فراهم شده و برای پیشرفت کار های مسافران تجاری نیز امکانات جلسه و ضیافت در نظر گرفته شده و برای راحتی مسافران خدمات لاندری و خشکشوئی ارائه می گردد. برای گشت و گذار در تور تایلند مهمانان می توانند اتومبیل کرایه نمایند.

انتشار: 12 شهریور 1396 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 44

به "هتل 3 ستاره ایبیس نانا بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 3 ستاره ایبیس نانا بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید