هتل آوانی پاتایا

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، هتل آوانی (Avani) یک هتل 5 ستاره در شهر پاتایا کشور تایلند می‌باشد. این هتل زیر مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای Avani Hotels and Resorts است. این هتل 298 اتاق دارد و امکانات رفاهی کامل و لوکسی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

هتل آوانی پاتایا

این هتل دارای خدمات سرویس 24 ساعته می باشد و تمامی اتاق های آن مجهز به سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، خطوط تلفن، اینترنت بی سیم در تمام نقاط هتل، تلویزیون ماهواره ایی، مینی بار، صندوق امانات داخل اتاق و سشوار است. در کنار اینها، اتاق های 38 متری این هتل که با طراحی خاصی ساخته‌اند، همواره راحتی و آرامش را برای شما در تور تایلند به ارمغان می‌آورد. 

از نظر موقعیتی نیز این هتل در فاصله 150 متری Royal Garden Plaza و همچنین در فاصله 800 متری Central Festival Pattaya Beach قرار دارد که مکانی مناسب برای خرید می باشد. همچنین رستوران های مختلفی نیز در این منطقه وجود دارند که می توانند مکانی مناسب برای امتحان کردن غذاهای تایلندی به شمار می‌رود. برای تجربه یک سفر متفاوت و اقامتی آسان با تور تایلند همراه شوید.

این هتل دارای یک باشگاه ورزشی، یک استخر و زمین تنیس نیز می باشد. مرکز اسپا و ماساژ این مجموعه انواع خدمات ماساژ درمانی را انجام می دهد. یک رستوران ژاپنی به نام Benihana، و یک رستوران تایلندی به نام Garden Cafe نیز در این هتل وجود دارند که انواع غذاهای لذیذ را می توان در آن‌ها پیدا کرد. استخر و اسپای هتل در حدود 650 متر مربع بوده و اتاق های زیبا و جادار این هتل که اکثر دارای بالکن هستند، محیطی آرام و دلنشین را با ویوی دریا، استخر و یا باغ را برای شما فراهم خواهند کرد.

انتشار: 31 تیر 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 36

به "هتل آوانی پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آوانی پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید