نسخه های لوکس اپل واچ 7 از جنس طلا، برنز و تیتانیوم!

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، شرکت Caviar با ارائه محصولات لوکس و فوق العاده شناخته شده است. این شرکت گوشی های هوشمند محبوب سامسونگ، اپل و حتی محصولات دیگری مانند دستگاه PS5 سونی را با فلزات گرانبها مانند طلا و نقره یا الماس بازسازی نموده و محصولات لوکس و زیبایی خلق می نماید.

نسخه های لوکس اپل واچ 7 از جنس طلا، برنز و تیتانیوم!

به گزارش خبرنگاران، Caviar این بار اپل واچ سری 7 را در چند طرح مختلف ارائه نموده است. طرح های نو در چندین مدل ماه شب، ماه خونی، ماه تاریک و ماه طلایی ارائه می شوند.

طراحی ماه شب از آثار گوستاو یانگ، یک حکاک معروف سلاح های گرم آمریکایی در قرن نوزدهم است. این مدل دارای بدنه ای از جنس برنز سفید و بند چرمی کروکدیل می باشد. تنها 99 عدد از این مدل ارائه شده و با قیمت 3470 دلار آمریکا به فروش می رسد. نوع ماه خونی (Blood Moon) با بدنه ای از جنس برنز و با قیمت 3560 دلار عرضه می گردد. بدنه این ساعت هوشمند از آثار Vacheron Constantin و Patek Philippe الهام گرفته شده است و با بند چرمی کروکودیل قهوه ای ارائه می گردد. این دستگاه نیز تنها به تعداد 99 عدد و با قیمت 3560 دلار عرضه می گردد.

طراحی بدنه نوع ماه تاریک (Dark Moon) مشابه ماه شب و ماه خونی می باشد؛ با این تفاوت که بدنه آن از برنز سیاه و بند آن از جنس چرم تمساح مشکی می باشد. این محصول نیز تنها به تعداد 99 عدد و با قیمت 3650 دلار ارائه می گردد. گران ترین نوع این ساعت ها، نوع Gold Moon است که 26630 دلار آمریکا قیمت دارد و علاوه بر الگو ها و عناصر طراحی ذکر شده با طلای 18 عیار پوشانده شده است و برخلاف انواع دیگر، تنها 8 عدد از این مدل عرضه می گردد.

این شرکت بعلاوه نسخه های پرچ طلایی، تیتانیوم و خط مشکی اپل واچ 7 را نیز معرفی نموده است. مدل پرچ طلایی دارای رگه های طلایی، بدنه تیتانیومی و بند های چرم تمساح است و با قیمت 3840 دلار به فروش می رسد. دو نوع خط مشکی و تیتانیومی نیز با بدنه تیتانیومی، بند های چرمی تمساح و با قیمت 3650 دلار عرضه می شوند.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1473

به "نسخه های لوکس اپل واچ 7 از جنس طلا، برنز و تیتانیوم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه های لوکس اپل واچ 7 از جنس طلا، برنز و تیتانیوم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید