نسخه نو هاوال H6 در قالب کراس اوور معرفی گردید

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، هاوال کمپانی چینی است که در کشور خود توانسته با عرضه محصولاتش به موفقیت شایانی دست پیدا کند. در حال حاضر هاوال H6 در بازار چین عنوان پرفروش ترین شاسی بلند را به یدک می کشد. خودروی هاوال h6 در سال 2011 به بازار جهانی معرفی گردید. نسخه نو هاوال H6 در قالب کراس اوور کوپه وارد بازار شد

نسخه نو هاوال H6 در قالب کراس اوور معرفی گردید

پِیر لِکلِرک (pierre leclerq) طراح BMW x5 این خودرو را طراحی نموده است. هاوال H6 از ابتدای حضور در بازار یک کراس اوور کوپه محسوب می شد و پس از اصلاحات سال 2108 تمایل بیشتری به کوپه بودن پیدا کرد. نسخه نو هاوال H6 که هم اکنون آماده عرضه به بازار روسیه است، بیش از همواره کوپه به نظر می رسد.

نسخه نو هاوال H6 اکنون H6S نام گرفته است که پسوند S در نام این خودرو به ویژگی های اسپرت آن اشاره دارد. همچون تمام کراس اوورهای کوپه، سقف هاوال H6S در قسمت انتهایی با شیب زیادی همراه است. فاصله بین دو محور 2783 میلی متری هم این خودرو را به گزینه ای ایدئال برای استفاده خانواده ها تبدیل می نماید.

بعلاوه نسخه هیبریدی این خودرو در دسترس خواهد بود که از ترکیب یک موتور 1.5 لیتری بنزینی به همراه 2 موتور الکتریکی بهره می برد و مجموع توان و گشتاور آن به 243 اسب بخار و 530 نیوتون متر گشتاور می رسد.

‪H6‬ در بزرگ ترین بخش بازار خودروهای شاسی بلند (‪SUV‬) در مقابل خودروهایی مانند مزدا ‪CX5‬، تویوتا ‪RAV4‬، هیوندای توسان، هوندا ‪CR-V‬، نیسان ایکس تریل و تمام دیگر نمونه های چشمگیر و دوستار خانواده درحال رقابت است.

هاوال H6S در 2 تیپ دیفرانسیل جلو و 2 دیفرانسیل قابل سفارش است. تیپ بنزینی هاوال H6S با قیمتی معادل 138 هزار و 900 یوآن و تیپ هیبرید آن با رقم 115 هزار و 900 یوآن به فروش خواهند رسید.

آگهی های خرید و فروش خودرو هاوال

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1490

به "نسخه نو هاوال H6 در قالب کراس اوور معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه نو هاوال H6 در قالب کراس اوور معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید