مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قلم هوشمند اپل تا گوشی جدید شیائومی

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قلم هوشمند اپل تا گوشی جدید شیائومی

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

قلم هوشمند اپل که با آی پد به خوبی کار می کند، یکی یکی از قلم های پیشرفته و محبوب کاربران است. یکی از علل این محبوبیت را می توان برخی از حرکات اساسی مانند حرکات دقیق لمسی قلم دانست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل قصد دارد استادیا را به حداکثر دستگاه های خود انتقال دهد. این شرکت در ماه نوامبر فاش کرد که در تلاش است تا همین تجربه را به تلفن های غیر پیکسل انتقال دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت اپل اعلام کرده است که باتری های آیفون XR ، XS و XS Max را تعویض می کند. البته فقط آیفونهایی که مشکل شدید باتری دارند و کاربران با تلفنهای خود مشکل دارند شامل این تغییر باتری می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی ریلمی ایکس2 پرو اخیراً نسخه آزمایشی اندروید 10 را با Realme UI مبتنی بر اندروید دریافت کرده است ، و اکنون این وانیلا X است که جدیدترین نسخه اندروید سفارشی ریلمی را دریافت می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت شیائومی اعلام کرده که با موفقیت نسخه قبلی گوشی قبلی Black Sharks ، اقدام به انتشار نسخه ای دیگر خواهد کرد و این بار قرار است Black Shark 3 5G نامگذاری شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 105

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قلم هوشمند اپل تا گوشی جدید شیائومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قلم هوشمند اپل تا گوشی جدید شیائومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید