ممنوعیت ورود مسافران از استان های آلوده به قزوین ، مردم از تردد در مراکز عمومی خودداری نمایند

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، فرماندار شهرستان قزوین گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ورود مسافران از استان های آلوده به این شهرستان ممنوع است.

ممنوعیت ورود مسافران از استان های آلوده به قزوین ، مردم از تردد در مراکز عمومی خودداری نمایند

به گزارش از ، محمد شفیعی فرماندار شهرستان قزوین گفت: بنا به موارد مصوب شده در جلسه مشترک شورای تامین و ستاد مقابله با کرونا برای جلوگیری از شیوع این بیماری در این شهرستان ورود مسافران از استان های آلوده به قزوین و پذیرش آنان در مراکز اقامتی غیر رسمی و نیمه رسمی ممنوع است.

به گفته شفیعی، تا سرانجام هفته آینده ورودی و خروجی های شهرستان بصورت غربالگری کنترل و ورود خودرو ها با پلاک های استان های آلوده ((البرز، تهران، گیلان و قم)) بطور کلی ممنوع است ..

او افزود: با توجه به موقعیت مکانی محل اشتغال بعضی شهروندان که خارج از قزوین است ورود و خروج این افراد به دقت کنترل خواهد شد.

فرماندار شهرستان قزوین گفت: با توجه به سرعت انتقال ویروس کرونا در بین افراد، مردم از تجمع های بی مورد، تردد در مراکز عمومی و انجام خرید های غیر ضروری پرهیز و کار های خود را حدالامکان به ایام دیگری موکول نمایند.

شفیعی از مردم خواست برای جلوگیری از شیوع این بیماری با ماندن در منزل به قطع کردن زنجیره انتشار این ویروس یاری نمایند تا سرعت مهار این بیماری افزایش یابد.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 215

به "ممنوعیت ورود مسافران از استان های آلوده به قزوین ، مردم از تردد در مراکز عمومی خودداری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت ورود مسافران از استان های آلوده به قزوین ، مردم از تردد در مراکز عمومی خودداری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید