مقاله: با نان های کشورهای مختلف جهان آشنا شوید

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، نان خمیر ترش مالت، رویه ای تیره رنگ و مغزی نرم و پفی دارد که اگر آن را در روغن زیتون اعلی این جزیره بزنید یا تکه ای گوجه روی آن قرار دهید، بسیار لذیذ و خوشمزه می شود.

مقاله: با نان های کشورهای مختلف جهان آشنا شوید

نان شائوبینگ (Shaobing) رویه ای ترد با دانه های کنجد دارد که اگر آن را از وسط نصف کنید، لایه های لطیف درون آن را خواهید دید که از آرد گندم تهیه شده اند. نانواهای متخصص پخت این نان، خمیر را با چرخاندن و ضربه زدن به حدی نازک می نمایند که محصول نهایی، 18 لایه یا بیشتر دارد. این نان به شمال چین تعلق دارد و می توان آن با مواد میانی شیرین یا خوش طعم نظیر خمیر کنجد سیاه، گوشت دودی یا حتی فلفل سیچوان پر کرد.

پخت مدل های کلاسیک نان هوبز تال مالتی (Hobz tal-Malti) بیش از یک روز طول می کشید و به طور سنتی در تنورهای زغالی مشترک پخته می شد که به عنوان مکان های اجتماعات مورد استفاده بود. حتی اکنون تعداد کمی از نانواهای مالت، نان مخصوص خود را می پزند، هوبز تال مالتی یک نماد قدرتمند برای مردم این جزیره مدیترانه ای به شمار میرود. مردم مالت وقتی که بخواهند ذات واقعی یک نفر را تشخیص دهند، ممکن است بپرسند که او چه نانی می خورد؟

منبع مقاله: با نان های کشورهای مختلف جهان آشنا شوید

انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1279

به "مقاله: با نان های کشورهای مختلف جهان آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: با نان های کشورهای مختلف جهان آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید