معرفی فناوری حوزه کنترل آلاینده های زیست محیطی

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، نخستین فستیوال نوآوری های کاربردی در زمینه پساب و پسماند در پارک فناوری پردیس برگزار می گردد.

معرفی فناوری حوزه کنترل آلاینده های زیست محیطی

به گزارش خبرگزاری مالی ایرانبه نقل از پارک فناوری پردیس، شبکه فن بازار ملی ایران فستیوال نوآوری های کاربردی در زمینه پساب و پسماند صنعتی را به عنوان نخستین فستیوال نوآوری های کاربردی در زمینه کنترل آلاینده های زیست محیطی برگزار می نماید. این رویداد 18 آبان ماه از ساعت 15 الی 18 در راستای طرح جهش تجارت فناوری برگزار می گردد. مدیران کارخانه ها، تولیدکنندگان صنعتی و ارائه دهندگان آن و سرمایه گذاران از مدعوین این رویداد هستند.

محور اصلی فستیوال نوآوری های کاربردی در زمینه پساب و پسماند صنعتی، معرفی محصولات فناوران و شرکت های ایرانی در این زمینه است. هدف شبکه فن بازار ملی ایران از برگزاری این فستیوال زمینه سازی برای بهره برداری آن دسته از شرکت ها و کارخانه های تولیدی است که با مسائل و مسائل زیست محیطی دست به گریبان هستند.

معرفی محصولات شرکت های متقاضی در این فستیوال از دو طریق انتشار در کتابچه رویداد و ارائه توسط فناوران در رویداد امکان پذیر است.

در این رویداد تعدادی از شرکت های فناور و دانش بنیان فرصت معرفی محصولات خود را در حضور صاحبان صنایع و سرمایه گذاران حاضر در رویداد دارند. برای ارائه محصول در روز رویداد، مستندات مربوط به فناوری ها و محصولات ارسال شده توسط شرکت های دانش بنیان و فناور متقاضی، توسط تیم تخصصی ارزیابی شده و پس از ارزیابی طرح ها و محصولات برتر برای ارائه در رویداد انتخاب می شوند.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 650

به "معرفی فناوری حوزه کنترل آلاینده های زیست محیطی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فناوری حوزه کنترل آلاینده های زیست محیطی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید