تور ایتالیا ارزان: معرفی برترین رستوران های فلورانس

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، فلورانس، مهد رنسانس یکی از زیباترین شهرهای اروپا است. جذابیت های این شهر سالانه گردشگران زیادی را به این شهر می کشاند و همین مساله باعث می گردد رستوران های خوب با قیمت های مناسب به سختی پیدا گردد. امروز در مجله گردشگری خبرنگاران بعضی از برترین رستوران های فلورانس را به شما معرفی خواهیم کرد.

تور ایتالیا ارزان: معرفی برترین رستوران های فلورانس

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

برترین رستوران های فلورانس

رستوران نوبیله بیسترو

این رستوران کوچک فضای خیلی کمی در داخل دارد اما در ماه های گرم تر در فضای بیرونی رستوران امکان نشستن و صرف غذا و لذت بردن از نور خورشید هست. این رستوران عمدتا پنینی را سرو می نماید که غذای محبوب مردم محلی است و برای ناهار و میان وعده بعدازظهر خورده می شود. تمام مواد مورد استفاده در غذاهای این رستوران تازه و باکیفیت هستند و حتی نان هم روزانه پخته می شود. تنوع غذایی این رستوران شما را شگفت زده خواهد نمود. اگر برای سفارش غذا به یاری نیاز داشتید از صاحب مهربان این رستوران یاری بگیرید. به عاشقانه ترین مکان اروپا سفر کنید

رستوران فوئوکوماتو

رستوران فوئوکوماتو یکی از برترین رستوران های فلورانس است که تنها یک دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد و غذاهای فوق العاده ایتالیایی و توسکانی را سرو می نماید. طراحی این رستوران بسیار ساده است زیرا تمرکز اصلی آن بر روی غذا است. چه به سراغ پیش غذاهای خوشمزه این رستوران بروید چه به سراغ غذای اصلی ای مانند استیک فیورنتینا، این رستوران شما را ناامید نمی نماید. سعی کنید حتما تیرامیسو را برای دسر سفارش دهید زیرا یکی از برترین تیرامیسوهایی خواهد شد که در طول عمر خود خواهید خورد. کارکنان رستوران بسیار مهربان و میهمان نواز هستند و اغلب نوشیدنی هایی به مشتریان تعارف خواهند کرد.

رستوران 50 مزه

یکی از برترین رستوران های فلورانس رستوران 50 مزه است که در مجاورت خانه بوناروتی و کلیسای سانتا کروچی قرار گرفته، فضای داخلی بسیار ساده و زیبا دارد و غذای خوشمزه آن بسیار محبوب است. این رستوران هر نوع غذای ایتالیایی از پیتزا گرفته تا پاستا از پیراشکی سبزیجات گرفته تا استیک را سرو می نماید. پیتزای کالزونه این رستوران و پاستا و کدو را حتما امتحان کنید. قدم زدن در فلورانس

رستوران ندو لوفیچینا دی گولوسی

این رستوران کوچک در کناره رود آرنو و خارج از مرکز شهر واقع شده است و انواع غذاهای توسکانی را به سبکی مدرن سرو می نماید. 2 برادر این رستوران را اداره می نمایند و بقیه کارکنان هم بسیار محبت آمیز رفتار می نمایند. به علاوه کارکنان رستوران مسلط به زبان انگلیسی هستند. اگر به این رستوران سر می زنید حتما تورتلونی، بیف تارتار و پنیر و سبزیجات کباب شده را امتحان کنید.

لابوکتا کافه

این رستوران کوچک و دوست داشتنی همواره مملو از جمعیت مردم محلی است. دلیل شلوغی این رستوران فضای رمانتیک و غذای خوشمزه آن است. بعضی از غذاهای محبوب مردم راویولی، گوشت و ملون به عنوان پیش غذا و پاناکوتا است. نوشیدنی های این رستوران هم بسیار دلچسب هستند. اگر درباره انتخاب غذا سوالی داشتید مالک و کارکنان این رستوران که به زبان انگلیسی مسلط هستند با کمال میل به شما یاری می نمایند.

رستوران مانجا پیتزا فیرنتزه

تخصص این رستوران در طبخ چاباتا فیورنتینا، نوع توسکانی پیتزا است. این غذا با پیتزای سنتی تفاوت دارد و به جای خمیر از نوعی نان مربعی شکل که با رب گوجه فرنگی و مواد دیگر پوشانده شده است تهیه می شود. این رستوران بسیار کوچک است و به ندرت غذای دیگری طبخ می نماید. یک برش از این پیتزای نازک و خوشمزه که با مواد تازه تهیه شده است قطعا از یاد شما نخواهد رفت. سبک معماری ایتالیا

رستوران دینو

رستوران دینو در بخش تاریخی فلورانس واقع شده و یک رستوران کوچک با فضایی صمیمی است که قدمت ساختمان آن به سال 1490 بازمی شود. این رستوران از 2 اتاق تشکیل شده و طاق و سقف های آن یادآور دوران رنسانس است. ریزوتو دلا رنزا که نوعی ریزوتو با ترکیب جالبی از گیاهانی است که از اطراف فلورانس جمع آوری می شوند، سوپ پیاز با سبک فلورانسی، نودل و سیر با فلفل چیلی با برگ آویشن و آب سبزیجات از جمله غذاهای معروف این رستوران هستند.

رستوران استریا وکیو کانچلو

این رستوران در نزدیکی ایستگاه قطار قرار گرفته و فضای داخلی آن با موزائیک های سامیکی، نقاشی های زیبا و کتابخانه هایی پر از کتاب های قدیمی تزئین شده است. غذاهای این رستوران ترکیبی از غذاهای ایتالیایی و اروپایی هستند و غذاهای دریایی آن معروفیت زیادی دارد. خدمات و نوشیدنی های این رستوران هم بسیار قابل توجه است. سفر به فلورانس

رستوران چیکالونه

این رستوران زیبا و دنج دارای محیطی وینتیج و قدیمی است و لوسرهای عتیقه جذابیت خاصی به آن بخشیده اند. در چیکالونه می توانید انواع پاستاها، غذاهای گوشتی و دسرها را امتحان کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1288

به "تور ایتالیا ارزان: معرفی برترین رستوران های فلورانس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: معرفی برترین رستوران های فلورانس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید