مشکل شماره گذاری محصولات تیبا حل شد؟

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، سایپا در اطلاعیه ای، از شماره گذاری و تحویل 8500 دستگاه خودرو اطلاع داد. طبق گفته مدیرعامل سایپا، سطح کیفی محصولات گروه سایپا افزایش یافته و بر این اساس سازمان ملی استاندارد نیز مجوز های شماره گذاری را صادر نموده است و از هفته های پیش رو تحویل این خودرو ها شروع می گردد.

مشکل شماره گذاری محصولات تیبا حل شد؟

به گزارش ایسنا، پس از آنکه چندی پیش مدیرعامل گروه سایپا از حل مشکل شماره گذاری محصولات تیبا و صدور مجوز های شماره گذاری به وسیله سازمان استاندارد اطلاع داد و در پی آن، سازمان استاندارد بر صدور مجوز موردی صرفا به جهت انجام تعهدات قبلی، با رفع عیوب و انجام شروط مشخص شده برای ثبت نام کنندگان، تاکید نمود؛ اکنون سایپا در اطلاعیه ای، از شماره گذاری و تحویل 8500 دستگاه خودرو اطلاع داده است.

اواسط شهریورماه، محمدعلی تیموری در حاشیه یک نمایشگاه خودرویی، از رفع شدن مشکل شماره گذاری خودرو های تیبا و تیبا 2 اطلاع داد و گفت: این خودرو ها در یکسال گذشته پیش فروش شده، اما از خردادماه سال جاری، با نظر سازمان ملی استاندارد تحویل آن ها منوط به صدور مجوز شد؛ حال با توجه به کوشش های اجرا شده، سطح کیفی محصولات گروه سایپا افزایش یافته و بر این اساس سازمان ملی استاندارد نیز مجوز های شماره گذاری را صادر نموده است و امیدواریم از هفته های پیش رو تحویل این خودرو ها شروع گردد.

پس از آن، سازمان ملی استاندارد ایران، در این رابطه، تاکید نمود: خط فراوری تیبا و تیبا 2 همچنان متوقف است؛ اما صرفا برای انجام تعهدات قبلی، با رفع عیوب و انجام شروط مشخص شده برای ثبت نام کنندگان و تا خاتمه تعهدات قبلی، مجوز موردی با پیوست فنی صادر می گردد.

حال سایپا در اطلاعیه ای اعلام نموده است که شماره گذاری و تحویل خودرو های تیبا، تیبا 2 و ساینا در حال انجام است.

در این اطلاعیه آمده است:

گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی از تاخیر به وجود آمده در تحویل خودرو های تیبا، تیبا 2 و ساینا به اطلاع مشتریان می رساند: پس از صدور مجوز های لازم، در چند روز گذشته تعداد 8500 دستگاه از خودرو های تیبا، تیبا 2 و ساینا شماره گذاری، بارگیری و تحویل مشتریان محترم شده است.

فرآیند مذکور تا تحویل تمامی تعهدات خودرو های تیبا، تیبا 2 و ساینا طی چند روز آینده با سرعت در حال انجام خواهد بود تا هر چه سریع تر خودرو های مذکور تحویل مشتریان گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 شهریور 1401 بروزرسانی: 29 شهریور 1401 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1525

به "مشکل شماره گذاری محصولات تیبا حل شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل شماره گذاری محصولات تیبا حل شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید