مستند تاریخی روزی که رفت اکران می گردد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، به گزارش خبرنگاران ، دومین جلسه از فصل نو برنامه پاتوق مستند به نمایش و نقدوبررسی مستند تاریخی روزی که رفت... ساخته هادی معصوم دوست اختصاص دارد.

مستند تاریخی روزی که رفت اکران می گردد

این برنامه با اجرای حامد شکیبانیا و با حضور سیدحسین شهرستانی مدیرگروه حکمت هنر پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی و هادی معصوم دوست کارگردان مستند روز چهارشنبه 14 تیرماه ساعت 16 تا 19 در سینما سپیده برگزار می گردد.

در خلاصه داستان روزی که رفت... آمده است: بافت تاریخی مشهد رو به ویرانی است. راهنمایی، بازسازی گر جوانی است که از پس مرور زندگی خود و خاطرات تاریخی شهر به احیای این بافت تاریخی می پردازد.

نامزد عناوین برترین نویسنده گفتار متن و گوینده و برترین موسیقی از سیزدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت، برنده جایزه ویژه هیات داوران یازدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران و نامزد دریافت جایزه در پنج بخش برترین صداگذاری، برترین موسیقی، برترین پژوهش، برترین کارگردانی و برترین تهیه کنندگی فیلم بلند از یازدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران و نامزد عناوین برترین کارگردانی مستند کوتاه و نیمه بلند و برترین فیلم برای تهیه کننده در هشتمین جشنواره فیلم شهر از جمله افتخارات این مستند سینمایی ست.

اولین برنامه فصل تازه پاتوق مستند به نمایش و نقدوبررسی مستند بی وتن ها به کارگردانی حسین شمقدری و تهیه کنندگی محمدحسن مددی اختصاص داشت.

پاتوق مستند از سال 1401 به وسیله سازمان سینمایی سوره و در راستای هم اندیشی و هم افزایی میان مستندسازان و علاقه مندان به سینمای مستند، راه اندازی شده بود که در فصل تازه با مشارکت مرکز مستند سوره، پخش رویش موسسه بهمن سبز، سفیرفیلم و شبکه مستند برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 13 تیر 1402 بروزرسانی: 13 تیر 1402 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1652

به "مستند تاریخی روزی که رفت اکران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مستند تاریخی روزی که رفت اکران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید