قیمت 131 میلیونی بلیت برای پرواز ممنوعه هند ، پروازهای پرریسک با قیمت های نجومی

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، در حالی که پروازهای هند و پاکستان از روز گذشته به علت شیوع ویروس کرونا ممنوع اعلام شد، بعضی از سایت های فروش اینترنتی همچنان بلیت فروشی خود را متوقف نکرده و قیمت های نجومی برای آن از هشت میلیون تومان تا 131 میلیون تومان گذاشته اند.

قیمت 131 میلیونی بلیت برای پرواز ممنوعه هند ، پروازهای پرریسک با قیمت های نجومی

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

ایسنا: در روزهای گذشته و در پی توسعه شیوع ویروس کرونا، پروازهای هند و پاکستان به وسیله ستاد ملی مقابله با کرونا متوقف شد. محمد حسن ذیبخش -سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری - در این باره گفت: براساس تصمیم وزارت بهداشت در مورد پروتکل های مراقبت بهداشتی مرزی در مسافرت های هوایی و بعلاوه شناسایی ویروس جهش یافته کرونا در آن کشورها، کلیه پروازها به و از دو کشور هند و پاکستان از ساعت 24 امشب ممنوع می گردد.

وی با تاکید بر اینکه پرواز برنامه ای بین ایران و هند وجود ندارد و در حال حاضر پروازها محدود و به صورت موردی انجام می گردد، اضافه نمود: پذیرش مسافر کانکشن از کشورهای مذکور هم ممنوع خواهد بود.

این ممنوعیت در حالی ابلاغ شد که بعضی سایت های اینترنتی، اقدام فروش بلیت پروازهای تهران - دهلی و دهلی - تهران می نمایند و جالب این که قیمت های نجومی و عجیب و غریبی برای آن تعیین و اعلام نموده اند که از هشت میلیون تومان تا 131میلیون تومان فرق دارد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 26 مرداد 1400 بروزرسانی: 26 مرداد 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1150

به "قیمت 131 میلیونی بلیت برای پرواز ممنوعه هند ، پروازهای پرریسک با قیمت های نجومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت 131 میلیونی بلیت برای پرواز ممنوعه هند ، پروازهای پرریسک با قیمت های نجومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید