قیمت هر متر مسکن ملی تعیین شد ، متراژ واحدهای مسکونی چقدر است؟ (تور روسیه)

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در پروژه نهضت ملی مسکن واحدهای چهار تا هفت طبقه ساخته می گردد و قرارداد ساخت این خانه ها متری چهار میلیون و 500 هزار تومان بود که با محاسبه نرخ تعدیل سال 1400 به متری هفت میلیون تومان می رسد.

قیمت هر متر مسکن ملی تعیین شد ، متراژ واحدهای مسکونی چقدر است؟ (تور روسیه)

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، علیرضا جعفری در جمع خبرنگاران با اشاره به قیمت گذاری هر متر مربع نهضت ملی مسکن گفت: در پروژه نهضت ملی مسکن واحدهای چهار تا هفت طبقه ساخته می گردد و قرارداد ساخت این خانه ها متری چهار میلیون و 500 هزار تومان بود که با محاسبه نرخ تعدیل سال 1400 به متری هفت میلیون تومان می رسد.

وی ادامه داد: با انبوه سازان در پی مدیریت هزینه و صرفه در مقایسه هستیم تا قیمت تمام شده ساخت مسکن در دامنه متری هفت میلیون تومان باقی بماند. به همین علت، سهم مشاعات را در هر واحد به حداقل رساندیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای تازه با بیان اینکه رویکرد وزارت راه و شهرسازی در پروژه نهضت ملی مسکن ساخت خانه های یک طبقه است، اظهار کرد: اگر متقاضیان تمایل داشته باشند در شهرهای تازه، زمین در اختیار آنها قرار می دهیم و بر اساس سهمیه هر شهر از تسهیلات نهضت ملی مسکن وام دریافت نموده و ساخت و ساز می نمایند.

جعفری اضافه نمود: در روش دیگر آن است که برای متقاضیان، خانه های یک طبقه حیاط دار می سازیم که هزینه ساخت این واحدها متری سه میلیون و 950 هزار تومان برآورد شده و هزینه مشاعات هم کسر خواهد شد.

وی با بیان اینکه متراژ واحدهای نهضت ملی مسکن 75 تا 110 متر است، توضیح داد: تقاضاهایی برای واحدهای 50 متری وجود داشت اما در ساخت این واحدها ما به فکر کیفیت زندگی افراد و خانوار هم هستیم و مخاطب این واحدها برای دهک های یک تا چهار جامعه هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین شرایط پروژه های مسکن مهر به جای مانده نیز اعلام کرد: 30 هزار واحد مسکن مهر به جای مانده که تا تابستان سال آینده به انتها خواهد رسید. 20 هزار واحد نیز از این تعداد تا انتها سال جاری تحویل می گردد.

جعفری درباره متروی پرند نیزگفت: مترو پرند تا خرداد ماه سال آینده به انتها می رسد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 بهمن 1401 بروزرسانی: 15 بهمن 1401 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1590

به "قیمت هر متر مسکن ملی تعیین شد ، متراژ واحدهای مسکونی چقدر است؟ (تور روسیه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت هر متر مسکن ملی تعیین شد ، متراژ واحدهای مسکونی چقدر است؟ (تور روسیه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید