قیمت مسکن، اجاره خانه و خودرو در آگهی های آنلاین امروز دوشنبه 14 تیر

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، آگهی های آنلاین این روز ها رونق خوبی پیدا نموده اند و بسیاری از معاملات به یاری همین آگهی ها صورت می گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم های مربوط به مسکن در اصفهان و گران ترین محله های تهران و خودرو های صفرکیلومتر و کارنموده را آنالیز می کنیم؛ آگهی هایی که طی یک هفته گذشته در سایت دیوار منتشر شده اند.

قیمت مسکن، اجاره خانه و خودرو در آگهی های آنلاین امروز دوشنبه 14 تیر

محله های گران قیمت تهران را بشناسید

قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در محله زعفرانیه تهران طی یک هفته گذشته به 117 میلیون و 614 هزار تومان رسیده و نسبت به هفته قبل 4/1 درصد گران شده است. در بین محله های گران قیمت تهران، در دروس که هر مترمربع آپارتمان مسکونی نوساز 84 میلیون و 193 هزار تومان ارزش دارد، با افت 4/2 درصدی بیشترین کاهش قیمت را تجربه نموده است.

اجاره های سرسام آور در شمال تهران

کاشانک در منطقه یک تهران قرار گرفته است و مساجران ساکن این منطقه برای یک واحد آپارتمان 80 متری دو تا پنج سال ساخت ماهانه 20 میلیون و 80 هزار تومان اجاره کامل می پردازند. اوضاع در الهیه عجیب تر است. صاحب خانه آپارتمان های 80 متری در این منطقه تقریبا در ازای 30 میلیون تومان حاضر به اجاره دادن این خانه ها هستند.

قیمت مسکن در اصفهان

قیمت یک مترمربع آپارتمان مسکونی در بهارستان اصفهان به طور میانه 10 میلیون و 341 هزار تومان است. شهری که تقریبا در فاصله 15 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده. اما در شمال این شهر و در محله ای مثل جابر انصاری عدد و رقم های مربوط به مسکن می تواند تا دو برابر بهارستان افزایش پیدا کند. طبق اطلاعات سایت دیوار خرید یک مترمربع آپارتمان مسکونی در این محله تقریبا به 20 میلیون تومان پول احتیاج دارد.

اجاره بها در اصفهان چقدر است؟

شاهین شهر تا مرکز اصفهان بیشتر از 30 کیلومتر فاصله دارد و اجاره بها (اجاره کامل) برای آپارتمان های 80 متری حدود سه میلیون و 900 هزار تومان است. در خیابان تالار که تقریبا از منطقه ها مرکزی اصفهان است، این رقم طی یک هفته گذشته پنج میلیون و 440 هزار تومان به ثبت رسید.

خودرو های صفرکیلومتر 400 تا 650 میلیون تومانی

دنا پلاس اتوماتیک بین خودرو های 400 تا 650 میلیون تومانی بازار ظرف هفت روز گذشته بیشترین افزایش قیمت را داشته. این خودرو که در حال حاضر به طور میانگین در سایت دیوار 452 میلیون و 800 هزار تومان خرید و فروش می گردد، 8/3 درصد از هفته قبل قیمت بیشتری دارد.

خودرو های دست دوم 300 تا 500 میلیون تومانی

پژو 207i اتوماتیک دست دوم طبق اطلاعات سایت دیوار طی یک هفته گذشته حدود 312 میلیون تومان قیمت خورده است. البته این رقم برای خودرو های مدل سال 97 به بعد و با کارکرد بیشتر از 10 هزار کیلومتر است. همین امروز قیمت مدل های صفرکیلومتر این محصول در بازار حدود 390 میلیون تومان بود.

منبع: فرارو
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1096

به "قیمت مسکن، اجاره خانه و خودرو در آگهی های آنلاین امروز دوشنبه 14 تیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مسکن، اجاره خانه و خودرو در آگهی های آنلاین امروز دوشنبه 14 تیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید