عذر خواهی دروازه بان سپاهان از پرسپولیس بعد از استوری جنجالی

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، خبرنگاران: سپاهان در این فصل و بعد از جدایی پیغام نیازمند پیروز به خرید دروازه بان اتریشی به نام کریستوفر نت شده است. دروازه بانی که از لیگ یونان آمده و خیلی زود توانسته توجه طرفداران سپاهان را به خود جلب کند.

عذر خواهی دروازه بان سپاهان از پرسپولیس بعد از استوری جنجالی

به گزارش خبرنگاران، البته هنوز چند روزی از حضور کریستوفر در این باشگاه اصفهانی نگذشته که وارد حاشیه ای عجیب شده و ناخواسته با طرفداران و باشگاه پرسپولیس در افتاده است. ماجرا از این قرار است که او بعد از پیوستن به سپاهان، پیغام هایی که در اینستاگرام به دستش می رسیده را بازنشر نموده است؛ از آنجا که این دروازه بان اتریشی زبان فارسی را متوجه نمی گردد یکی از پیغام هایی که حاول الفاظ رکیک نسبت به پرسپولیسی ها بوده را هم منتشر می نماید.

بعد از این اقدام باشگاه پرسپولیس خیلی سریع از دروازه بان چدید سپاهان شکایت می نماید؛ کریستوفر هم که با توجه به هشدار مسئولان سپاهان متوجه اتفاق اتفاق افتاده شده می گردد بعد از اندکی استوری جنجالی را پاک می نماید. او البته توضیحات مفصلی هم بعد از این کارش داده و از پرسپولیسی ها عذرخواهی نموده است.

دروازه بان تازه سپاهان می گوید: از زمانی که بنده وارد ایران شدم و با سپاهان قرارداد بستم، فقط 12 ساعت طول کشید که طی این مدت با سیل پیغام های تبریک در اینستاگرام روبرو شدم و تمام آن ها از طرف صفحات هواداری سپاهان یا دیگر صفحات مجازی را در استوری خودم بازنشر کردم.

او ادامه داد: من زبان فارسی را بلد نیستم و اصلا نمی دانم چه جملاتی برای او نوشته شده بود که بخاطر همین، علاوه بر پیغام های انگلیسی که برای بنده می آمد، پیغام های فارسی را هم بازنشر کردم. این احتمال وجود دارد که در بین آن استوری ها، تصویری هم باشد که موجب کدورت خاطر طرفداران پرسپولیس شده باشد و ضروری است آن ها این نکته را بدانند که هیچ قصدی برای بی احترامی به آن ها نبوده و هیچ اراده قبلی وجود نداشته است.

دروازه بان تازه سپاهان افزود: باشگاه سپاهان بخاطر بازنشر کردن آن پیغام، به بنده تذکر داد و همان پیغام هم پس از 30 ثانیه یا یک دقیقه حذف شد و هیچ قصد و غرضی نبود و وقتی از آن پیغام آگاه شدم، سریعا آن را برداشتم.

کریستوفر نت یادآور شد: فوتبال یک بازی محبت آمیز است و خیال طرفداران پرسپولیس راحت باشد که هیچ قصد و غرضی وجود نداشته و اگر کدورتی به وجود آمده، بدانند از عمد این اتفاق نیفتاده است. در قاموس یک بازیکن حرفه ای نیست به حریفان خود توهین کند.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1188

به "عذر خواهی دروازه بان سپاهان از پرسپولیس بعد از استوری جنجالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذر خواهی دروازه بان سپاهان از پرسپولیس بعد از استوری جنجالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید