آشنایی با آتن شهر اسطوره های یونانی

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، آتن، پایتخت یونان بوده و به شهر تمدن و فلسفه نام گرفته است و با تمام افسانه‌هایی که از آن به جا مانده یکی از بهترین مقاصد تور جزایر یونان بدون ویزا است.

آشنایی با آتن شهر اسطوره های یونانی

شهر آتن در اروپا به عنوان مهد اندیشه و هنر شناخته شده است. میلیون‌ها مسافری که هر سال به شهر آتن سفر می‌کنند آن را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند. آب‌های درخشان مدیترانه، آفتاب ملایم و شن‌های سفیدی دارند، که بیشتر گردشگران را به سوی خود جذب می‌کنند. تور کشتی کروز یونان فرصتی عالی برای بازدید از شهر آتن در کشور یونان می‌باشد.

آتن که یکی از بهرین جاذبه‌های آن آکروپلیس است، دارای آب‌وهوایی گرم و معتدل بوده، اما در فصل پاییز و زمستان، هوا تا پنج درجه‌ی سانتیگراد سرد شده و بارندگی زیاد است. بهترین وقت سفر به این شهر آتن، از ماه آوریل تا اکتبر بوده که روزهایی آفتابی و نسیم خنک شب‌ها را دارد. جشن عید پاک که در ماه آوریل برای پایتخت خیلی شلوغ بوده و بد نیست از قبل به فکر محل اقامت و رزرو هتل باشید وگرنه مجبور هستید هر جایی را که گیرتان آمد به هر قیمتی پذیرا باشید.

یکی از مکان‌هایی که هیچ مسافری در آتن نباید از دست بدهد، دماغه‌ی سونیون و معبد پوزئیدون بوده که دماغه‌ی سونیون در طول تاریخ، محل انتظار یونانی‌ها برای دریافت خبر از کسانی بوده که از دریا بازمی‌گشتند، معبد پوزئیدون که فرمانروای دریاها بوده در این منطقه قرار دارد و دریانوردان یونان باستان، قبل از رفتن به دریا به این معبد سفر می‌کنند و برای او قربانی می‌نمودند. تور جزایر یونان بدون ویزا پر از جاذبه تاریخی و طبیعی برای بازدید که به شما توصیه می‌کنیم به آن ملحق بشوید. دماغه‌ی سونیون زیباترین انتخاب برای شما برای بازدید از دریا می‎باشد. ساحل آلیمو یا کرانه‌ی آستراس نیز یک ساحل تفریحی با ورزش‌های آبی است.

در نزدیکی بنای آکروپلیس، منطقه‌ی پلاکا قرار دارد که با کلیساهای قدیمی و بناهای نئوکلاسیک گردشگران بسیاری را با تور کشتی کروز یونان به سوی خود جذب می‌کند. سفره‌ی یونانی به خاطر مزه‌ها و چاشنی‌هایی که کنار غذای اصلی می‌چیند، معروف بوده و پلاکا، رستوران‌ها و کافه‌هایی داشته که بهترین مزه‌های یونانی را سرو می‌‌نمایند. اگر خرید از پلاکا یا مغازه‌های اطراف سینتاگما شما را راضی نمی‌نماید، آتن چند تا مرکز عالی و مدرن هم داشته که بزرگ‌ترین آن‌ها امپوریکو سنترو در نزدیکی میدان سینتاگما می‌باشد.

مجسمه‌ها و ماسک‌های فراوان، از اولین نسخه‌های فلسفی و نمایشنامه‌های تاریخ را دارد. گالری هنر ملی نیز با کلکسیونی از چهار قرن هنر یونان، یکی از بهترین موزه‌های دنیا می‌باشد. تور جزایر یونان با کشتی کروز سفری پر جاذبه و هیجان برای شما رقم خواهد زد.

انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 6

به "آشنایی با آتن شهر اسطوره های یونانی" امتیاز دهید

3 کاربر به "آشنایی با آتن شهر اسطوره های یونانی" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با آتن شهر اسطوره های یونانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید