در جشنواره 9999 خبرنگاران چه گذشت؟ از آمار بیشترین تخفیف ها تا پر فروش ترین کالاها
به گزارش وبلاگ 8 شارژ، جشنواره 9999 خبرنگاران از 7 تا 9 آذر 99 برگزار گردید. این جشنواره به عنوان یکی از فستیوال های پیروز خبرنگاران و فضای تجارت الکترونیک ایران، توانست مشارکت خیره کننده کاربران و دوستداران خرید آنلاین را جلب کند. در ادامه آمارهای جالب این جشنواره را ببینید؛
میزان تخفیف های جشنواره 9999 خبرنگاران چقدر بود؟
یکی از آمارهای جالب توجه در هر جشنواره ای مجموع تخفیف هایی است که کاربران توانسته است از آن بهره مند شوند و خرید مقرون به صرفه ای داشته باشند. در جشنواره 9999 خبرنگاران به طور میانگین برای هر سفارش، 143 هزار و 585 تومان و به ازای هر کالا به طور متوسط 24 هزار و 130 تومان، برای کاربران صرفه جویی شد.
فروشندگان در جشنواره 9999 خبرنگاران چقدر فروش داشتند؟
در جشنواره 9999 خبرنگاران از 100 هزار فروشنده مارکت پلیس، تنها 14 هزار فروشنده توانستند پس از عبور پیروز از فیلترهای نظارتی خبرنگاران و با ارائه کالاهای تخفیف دارد وارد جشنواره شوند؛ یعنی 986 هزار نوع کالا از مجموع 3 میلیون تنوع کالا. نتایج سه روز جشنواره نشان داد که هر فروشنده به عنوان کسب وکار فعال توانست به طور متوسط بیش از 17 میلیون تومان، فروش داشته باشد.
کاربران در طول جشنواره 9999 خبرنگاران چقدر از فروشگاه بازدید کردند؟
توجه کاربران نسبت به جشنواره 9999 خبرنگاران خیره کننده بود. به طوری که در 3 روز جشنواره، بیش از 23 میلیون و 700 بازدید از جشنواره انجام شد. این یعنی کاربران در هر روز از جشنواره 7 میلیون و 900 مرتبه از پلتفرم خبرنگاران بازدید نموده اند؛ رقمی که از پیشبینی های کارشناسان (6 میلیون و 500 بازدید) هم بیشتر است.
کاربران در دقایق ابتدایی شروع جشنواره 9999 خبرنگاران چه تعداد کالا خریداری کردند؟
جشنواره 9999 خبرنگاران از اولین دقایق بامداد 7 آذر شروع شد. در ساعت ابتدایی شروع این جشنواره کاربران بیش از 80 هزار کالا خریداری کردند. تعداد کالاهای تخفیف دار این جشنواره 400 هزار کالا بود.
تا انتها جشنواره 9999 خبرنگاران چه تعداد کالا به فروش رسید؟
در جشنواره 9999 خبرنگاران کاربران بیش از 3 میلیون و 400 هزار کالا به فروش رفت. این تعداد از میان 986 هزار نوع کالای شرکت داده شده در جشنواره رخ داده است.
در جشنواره 9999 خبرنگاران چند مشتری مشارکت داشتند؟
در طول 3 روز جشنواره 9999 خبرنگاران بیش از 500 هزار نفر از کاربران خبرنگاران به عنوان مشتری از میان کالاهای شرکت داده شده در جشنواره دست به انتخاب زدند.
کدام کالاها در جشنواره 9999 خبرنگاران بیش از همه به فروش رسید؟
استقبال کاربران خبرنگاران در میان کالاها بیش از هر چیز مربوط به این سه کالا بود؛ کرم برطرف ترک پا، گیره بند ماسک و کنسرو ماهی. اما به لحاظ قیمتی، پر فروش ترین کالاها مربوط به سه گوشی موبایل بود.
کدام مناطق ایران در جشنواره 9999 خبرنگاران بیشترین خرید را داشتند؟
خبرنگاران با گستردگی بسیار در سراسر ایران، با استقبال تمام مردم از مناطق مختلف ایران روبرو شده است. بر اساس گزارش سال 98 خبرنگاران بیش از 12 هزار روستا در ایران، دست کم یک بار از خبرنگاران خرید نموده اند. در جشنواره 9999 بیشترین استقبال، بعد از تهران مربوط به کاربران استان های البرز، اصفهان، خراسان رضوی و فارس بود.
عملکرد مرکز تماس در جشنواره 9999 خبرنگاران چگونه بود؟
در مدت سه روز برگزاری جشنواره 9999 خبرنگاران مرکز تماس توانست به بیش از 95 هزار تماس پاسخ دهد که از میان تنها 0.96 % از تماس ها از دست رفت. همچنین همکاران مرکز تماس، در مجموع به اندازه 2052 ساعت و 23 دقیقه و 10 ثانیه با مشتریان صحبت کردند که بخش اعظم تماس ها (95.31%) زیر 25 ثانیه بوده است. آمار مصاحبهی اینترنتی با مشتریان نشان می دهد که در طول جشنواره، مرکز تماس خبرنگاران با نزدیک به 69 هزار مشتری چت اینترنتی داشته است که از این میان 50 مصاحبه از دست رفته است. در نهایت در جشنواره 9999 خبرنگاران به بیش از 18 هزار ایمیل در کمتر از 5 ساعت پاسخ داده شده است.
در تصویر زیر آمارهای جشنواره 9999 خبرنگاران را به صورت کامل مشاهده کنید:
آیا شما هم در جشنواره 9999 خبرنگاران به عنوان کاربر یا فروشنده شرکت داشتید؟ تجربه خود را با ما در میان بگذارید.
منبع: دیجیکالا مگ