جزئیات گیم پلی Destruction AllStars، بازی آنلاین سونی برای PS5، منتشر شد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، اگر پیگیر بازی های جدید شرکت سونی بوده اید و همچنین فهرست بازی های پلی استیشن پلاس در ماه فوریه را نگاه نموده باشید، به احتمال زیاد نام بازی Destruction AllStars را شنیده اید. با وجود اینکه از مدت ها قبل می دانستیم این بازی قرار است هم زمان با عرضه اش به پلی استیشن پلاس هم اضافه گردد، اما از سازوکار کلی گیم پلی و جزئیات آن اطلاعات زیادی نداشتیم. به تازگی در جریان یک ویدیو جدید که تحت State of Play های معروف سونی منتشر شده، بالاخره اولین نمایش کامل گیم پلی بازی را مشاهده کردیم.

جزئیات گیم پلی Destruction AllStars، بازی آنلاین سونی برای PS5، منتشر شد

این نمایش جدید 7 دقیقه ای بازی جزئیات بسیاری را از این بازی به هواداران می دهد و باعث می شود تا بازیکنان با درک بهتری از اثر به سراغ آن فرایند. این بازی بزرگترین اثر استودیو Lucid Games است که هزینه های فراوری و انتشار آن هم بر عهده شرکت سونی بوده است. بازی Destruction AllStars یک اثر رقابتی چندنفره اتومبیل رانی پر جنب وجوش است که همان طور که از نامش تعیین است، با محوریتی اکشن و به منظور آسیب رساندن و خراب کردن اتومبیل دیگر رقبا و جان سالم به در بردن از یک مسابقه هیجان انگیز ساخته شده است. کارگردان این بازی یعنی کالین بری در کارنامه کاری خود آثاری همچون WipEout و Sonic AllStars Racing Transformed را می بیند و با ساخت چنین آثاری آشناست. بخشی از گیم پلی بازی به مبارزه بازیکنان در حال رانندگی با اتومبیل های خود است و بخشی دیگر در حالی است که شخصیت ها با پای پیاده سعی در بر هم زدن بازی حریف یا با یاری حرکات پارکور مانند قصد نجات از مخمصه ای را دارند.

اکشن سریع و پر زد و خورد بازی این امیدواری را به ما می دهد که شاهد اثری جذاب و هیجان انگیز باشیم که همان طور که توسعه دهندگان وعده اش را داده اند، با پشتیبانی مداوم بتواند موفقیت خوبی را به دست آورد. 16 شخصیت مختلف در Destruction AllStars وجود دارد که هر کدام دارای مهارت های منحصربه فرد و خاصی هستند و در این زمینه ستاره ای معروف به حساب می آیند. تفاوت ها چه در طراحی و چه در ویژگی های این شخصیت های مختلف، یکی از نکات مهم این بازی چندنفره است که به گفته سازندگان می تواند به تنوع بازی اضافه کند.

تنوع فقط به این شخصیت ها باز نمی شود، با توجه به تریلر، انواع ماشین های مختلفی در بازی وجود دارد که هرکدام با توجه طراحی و ویژگی هایشان قابلیت های خاصی دارند. برای مثال، بعضی از این ماشین ها سنگین تر هستند و برای آسیب رساندن به حریف عملکرد بهتری دارند و بعضی در مقابل جمع وجور و سریع تر هستند. همچنین ویژگی ها و قابلیت های خاص هر شخصیت در شخصی سازی و بعضی از امکانات این ماشین ها تأثیرگذار است و با توجه به قدرت ها شخصیت ها می توان از این قضیه بهترین استفاده را کرد. البته، بعضی ویژگی های خاص هر شخصیت مربوط به حالت پیاده خواهد بود.

اساس کلی بازی بر پایه بخش چند نفره طراحی شده با این حال بخشی تک نفره هم برای بازی تدارک دیده شده است که در آن بیش از 50 رویداد وجود دارد. بخش چندنفره خود هم شامل چند حالت مختلف می شود که هرکدام تجربه مختلفی را خواهند داشت.

بازی یک بازی نسل نهمی است و فقط به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. به همین خاطر، از ویژگی های خاص این کنسول جدید سونی استفاده خواهد نمود. بازی از رزولوشن داینامیک 4K پشتیبانی خواهد نمود و به لطف SSD پرسرعت این کنسول، تقریبا بازی لودینگ خاصی نخواهد داشت. همچنین قرار است این بازی از ویژگی های خاص کنترلر دوال سنس استفاده کند.

از آنجایی که این بازی قرار است برای دو ماه در سرویس پلی استیشن پلاس باقی ماند، این شانس را دارد که در صورت تحقق وعده هایش، به موفقیت هایی برسد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 877

به "جزئیات گیم پلی Destruction AllStars، بازی آنلاین سونی برای PS5، منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات گیم پلی Destruction AllStars، بازی آنلاین سونی برای PS5، منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید