تکمیل ترکیب تیم ملی تنیس روی میز برای پیگیری اردوی آسیایی

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی تنیس روی میز در حالی از یک هفته پیش اردوی آماده سازی خود برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا را شروع کرد که نفرات اصلی و اعزامی را به طور کامل در اختیار نداشت.

تکمیل ترکیب تیم ملی تنیس روی میز برای پیگیری اردوی آسیایی

نوشاد عالمیان به علت حضور در قطر و امیرحسین هدایی و امین احمدیان به علت حضور در مجارستان در این تمرینات شرکت نداشتند. بدین ترتیب نیما عالمیان و آروین روئین تنها پینگ پنگ بازان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا بودند که در جلسات تمرینی حضور داشتند.

از روز گذشته اما با اضافه شدن نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی ترکیب اردونشینان تقریبا کامل شد. این دو بازیکن به منظور انجام اقدامات لازم برای کسب ویزای سفر به آمریکا و شرکت در مسابقات قهرمانی دنیا (آذرماه) به کشور بازگشتند.

جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز همراه با نوشاد و نیما عالمیان و امیرحسین هدایی پنجشنبه گذشته راهی ارمنستان شدند تا برای اخذ ویزای آمریکا اقدامات لازم را انجام دهند. قارداشی رئیس فدراسیون هم در این سفر حضور داشت.

سفر سرمربی تیم ملی و شاگردانش دو روز ادامه داشت. آنها صبح روز گذشته به تهران بازگشتند و از عصر روز گذشته هم تمرینات شان را از سر گرفتند.

تیم ملی تنیس روی میز تا روز پنجشنبه تمریناتش را در تهران دنبال خواهد نمود سپس راهی قطر محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا می گردد. امین احمدیان در قطر به ترکیب تیم ملی اضافه می گردد.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا طی روزهای 6 تا 13 مهرماه به میزبانی قطر برگزار می گردد. نوشاد و نیما عالمیان، امیرحسین هدایی، امین احمدیان و آرمین روئین تن ترکیب تیم ملی ایران را در این رقابت ها تشکیل می دهند. این بازیکنان 26 و 27 شهریورماه در قرنطینه پیش بینی شده برای بازیکنان شرکت کننده در این رقابت ها به سر خواهند برد و از 29 شهریورماه هم در مسابقات استار کانتندر که برای پیش از مسابقات قهرمانی آسیا پیش بینی شده، شرکت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1179

به "تکمیل ترکیب تیم ملی تنیس روی میز برای پیگیری اردوی آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل ترکیب تیم ملی تنیس روی میز برای پیگیری اردوی آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید