توصیه های پلیسی برای دریافت وام اجاره مسکن

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، به گزارش خبرنگاران، کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری پایتختبا توصیه به هموطنان برای ثبت نام وام ودیعه مسکن و پیشگیری از هرگونه کلاهبرداری های احتمالی توسط افراد سودجو در این زمینه، اظهار کرد: با توجه به ثبت نام اولیه و پیامکی وام ودیعه مسکن، متقاضیان دریافت این وام از امروز باید با ارسال کد ملی سرپرست خانوار خود به شماره پیامکی معرفی شده توسط وزارت راه و شهرسازی برای دریافت این وام، ثبت نام اولیه خود را انجام دهند.

توصیه های پلیسی برای دریافت وام اجاره مسکن

جهت دریافت خدمات آلاچیق چوبی مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

رئیس پلیس پیشگیری تهران عظیم اضافه نمود: متقاضیان دریافت وام مذکور تنها باید به وسیله سرشماره معرفی شده توسط وزارت راه و شهرسازی اقدام به ثبت نام برای دریافت وام مذکور نمایند و در صورت روبرو شدن با پیامک های دیگر با مضمون هایی همچون ثبت نام وام مسکن، از ارسال اطلاعات هویتی و بانکی خود به آنها خودداری نمایند.

وی اعلام نمود: هموطنان مراقب درگاه ها و پیامک های جعلی درباره دریافت و ثبت نام وام ودیعه مسکن باشند تا مورد کلاهبرداری قرار نگیرند.

منبع: مهر

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 423

به "توصیه های پلیسی برای دریافت وام اجاره مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های پلیسی برای دریافت وام اجاره مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید