تمدید مهلت ثبت نام سومین آزمون انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 1399

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای از تمدید زمان ثبت نام سومین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 1399 اطلاع داد.

تمدید مهلت ثبت نام سومین آزمون انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 1399

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، پیرو انتشار اطلاعیه راهنمای ثبت نام مورخ 18 خرداد 99 و 20 خرداد 99 بدین وسیله به اطلاع متقاضیان ثبت نام و شرکت در سومین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 1399 می رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ 25 خرداد 99 برای ثبت نام اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا روز شنبه مورخ 31 خرداد 99 نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه راهنمای ثبت نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد احتیاج، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمنً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری ثبت نام دریافت کرده اند نیز می توانند درصورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 445

به "تمدید مهلت ثبت نام سومین آزمون انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 1399" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت ثبت نام سومین آزمون انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 1399"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید