تعداد مبلغان فضای مجازی از مرز 11 هزار نفر گذشت

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، به نقل از مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه خواهران، رضا جمشیدکیانی گفت: سامانه کوثر بلاگ با هدف تولید محتوای فرهنگی و مذهبی بومی در فضای مجازی و گسترش فرهنگ استفاده از ابزارهای نوین در بین بانوان از سال 89 توسط مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه خواهران راه اندازی شده است و در حال حاضر بیش از 11 هزار طلبه و مبلغ خواهر از سراسر کشور از طریق این سامانه در فضای مجازی فعالیت دارند که مطالب آن ها روزانه بیش از 100 هزار بازدید کننده دارد.

تعداد مبلغان فضای مجازی از مرز 11 هزار نفر گذشت

مدیر اجرایی سامانه کوثر بلاگ گفت: این سامانه به عنوان بزرگترین و تنها تجمع مجازی طلاب خواهر در فضای مجازی است و هر روز صدها محتوای دینی از طریق آن در فضای مجازی منتشر می شود.

وی ادامه داد: تا به امروز بیش از 160 کارگاه آموزشی و مهارت افزایی از سوی مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه خواهران برای طلاب خواهر در سراسر کشور برگزار شده تا با یادگیری شیوه های صحیح تولید محتوا بتوانند در فضای پرچالش تبلیغ دین و پاسخ به شبهات حضور موثر داشته باشند.

جمشیدکیانی با اشاره به تولید ویژه نامه های مناسبتی از سوی این سامانه اضافه نمود: تا به امروز بیش از 40 ویژه نامه موضوعی و مناسبتی از محتوای این وبلاگ ها تهیه شده که از طریق نشانی kowsarblog.ir در دسترس عموم بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

منبع: ویکی گرام
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 760

به "تعداد مبلغان فضای مجازی از مرز 11 هزار نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد مبلغان فضای مجازی از مرز 11 هزار نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید