بهمنیار: کوشش می کنم با مدال برنز امتیازاتم را افزایش بدهم

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، به گزارش خبرنگاران از پاریس، در ادامه رقابت های لیگ جهانی کاراته که در سالن پیردوکوبرتن شهر پاریس جریان دارد، در وزن 50- کیلوگرم سارا بهمنیار با قبول شکست مقابل حریف ترکیه ای خود از رسیدن به فینال بازماند و باید در ملاقات رده بندی و برای مدال برنز مبارزه کند.

بهمنیار: کوشش می کنم با مدال برنز امتیازاتم را افزایش بدهم

بهمنیار در این خصوص به خبرنگاران، گفت: این دوره از رقابتها بهترین های کاراته جهان حضور دارند و سطح فنی مسابقات بالا است. همه کاراته کاهای مدعی برای کسب سهمیه به امتیازات این رقابتها احتیاج دارند و با آمادگی بالا به پاریس آمده اند.

وی در خصوص مسابقات خود گفت: دور نخست استراحت داشتم و سپس حریفانی از رومانی، فرانسه و آلمان را شکست دادم و در مرحله نیمه نهایی برابر حریف همیشگی خودم اوزچلیک از ترکیه که نفر یک رنکینگ المپیکی است، بازنده شده و به ملاقات رده بندی رفتم. حریفم معین نشده و ان شاءالله روز یکشنبه باید برای کسب مدال برنز مبارزه کنم.

بهمنیار در خاتمه گفت: در شرایطی که به خاتمه مراحل کسب امتیاز ورودی المپیک نزدیک می شویم، امتیازات هر مرحله از مسابقات ارزش دو چندانی پیدا می نماید. کوشش دارم تا روز یکشنبه با رسیدن به مدال برنز صندلی خود را در رنکینگ المپیکی تثبیت کنم.

رقابتهای لیگ جهانی کاراته امروز آدینه چهارم بهمن ماه به میزبانی فرانسه در پاریس شروع شده و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 143

به "بهمنیار: کوشش می کنم با مدال برنز امتیازاتم را افزایش بدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهمنیار: کوشش می کنم با مدال برنز امتیازاتم را افزایش بدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید