100 میلیارد هزینه آماده سازی کاروان ایران برای بازی های آسیایی

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، به گزارش خبرنگاران، کمیته ملی المپیک با آنالیز شرایط رشته های مختلف، مصوب کردن بعضی از آنها برای حضور در بازی های آسیایی 2022 هانگژو و بعلاوه تهیه لیست اولیه از ورزشکاران اعزامی، در واقع اقدامات لازم برای تشکیل کاروان شرکت کننده در این بازی ها را شروع نموده است.

100 میلیارد هزینه آماده سازی کاروان ایران برای بازی های آسیایی

این کمیته همزمان برنامه ریزی برای آماده سازی این کاروان را هم در برنامه قرار داده است. طبق پیش بینی انجام شده و با در نظر گرفتن تعداد رشته ها، ورزشکاران اعزامی شأن و تمام برنامه های مرتبط با آنها، بین 80 تا 100 میلیارد تومان برای آماده سازی کاروان پیش بینی شده است.

نوزدهمین دوره بازی های آسیایی طی روزهای 19 شهریورماه تا 3 مهرماه سال آینده به میزبانی هانگژو چین و در 40 رشته برگزار می گردد.

دوومیدانی، بسکتبال، بوکس، شمشیربازی، والیبال، تیراندازی، قایقرانی، وزنه برداری، کشتی، تکواندو، کاراته، کوراش، ووشو، ورزش های صعودی، کبدی، اسکیت، تیروکمان، فوتبال، هندبال، شنا شیرجه واترپلو، ژیمناستیک، دوچرخه سواری، شطرنج، بازی های الکترونیک، سپک تاکرا، تنیس روی میز، اسکواش (بانوان)، بدمینتون، تنیس (بانوان)، سه گانه و سوارکاری 31 رشته ای هستند که اعزام شأن به بازی های آسیایی تصویب شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1433

به "100 میلیارد هزینه آماده سازی کاروان ایران برای بازی های آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 میلیارد هزینه آماده سازی کاروان ایران برای بازی های آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید