تور ارزان استانبول: تور استانبول: بهترین کافه های استانبول برای صرف یک برانچ لذت بخش

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، در سفر به استانبول، چه چیزی بهتر از این است که روز خود را با صرف یک برانچ خوشمزه و سنتی ترکی آغاز کنید؟ کدام رستوران ها بهترین برانچ را سرو می کنند؟

تور ارزان استانبول: تور استانبول: بهترین کافه های استانبول برای صرف یک برانچ لذت بخش

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تماشا کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

صبحانه و برانچ در ترکیه اهمیت زیادی دارد و کافه ها و رستوران های زیادی انواع صبحانه ها و برانچ های سنتی و بین المللی را سرو می کنند. این موضوع درباره استانبول نیز صدق می کند. در واقع پس از گذراندن یک شب طولانی در این شهر، بی شک نمی توانید برای خوردن صبحانه به موقع بیدار شوید؛ هرچند جای هیچ نگرانی نیست؛ زیرا رستوران هایی در سطح شهر فعالیت می کنند که با برانچ هایی لذیذ و مغذی پذیرای مشتریان خود هستند. اگر قصد دارید سفر به استانبول را برای تعطیلات بعدی خود تجربه کنید، در ادامه این مقاله از خبرنگاران با تعدادی از این رستوران ها شوید.

رستوران لاله دان

آن دسته از گردشگران که برای خوردن یک برانچ خوشمزه یا تماشای چشم اندازی زیبا حاضرند پول خوبی خرج کنند، رستوران لاله دان (Laledan Restaurant) واقع در هتل پنج ستاره چراغان پالاس کمپینسکی (Cıragan Palace Kempinski) می تواند گزینه ای عالی باشد. این رستوران در طبقه همکف هتل واقع شده است و دارای بهترین بوفه صبحانه در شهر به همراه 250 انتخاب خوشمزه است که 80 درصد آن ها با مواد طبیعی محلی و ارگانیک تهیه می شوند. برانچ فوق العاده این رستوران در روزهای یکشنبه از ساعت 12 تا 16 سرو می شود و شامل 300 آیتم خوشمزه است.

میزی را انتخاب کنید که به باغ های زیبای این مجموعه مشرف باشد و بتوانید حین خوردن برانچ ، بدون هیچ مسئله ای به تماشای چشم انداز تنگه بسفر بپردازید. در منوی تابستانی برانچ این رستوران، گزینه های متنوعی از پنیرهای مدیترانه ای تا غذاهای دریایی فصلی و همین طور موارد بدون لاکتوز و گلوتن نیز به چشم می خورد. وعده برانچ خود را با بخش غذاهای سرد سلف سرویس شروع کنید و سپس به سراغ غذاهای گرم بروید که سرآشپز همان لحظه آن ها را در مقابل شما تهیه می کند و در انتها دسرهای وسوسه کننده را امتحان کنید که در یک اتاق خاص واقع شده است.

این رستوران ظرفیت 127 نفر در داخل رستوران و 140 نفر در فضای روباز را دارد و ساعت سرو صبحانه از 6:30 تا 11 است. علاوه بر این، فضاهایی به صبحانه عربی و آسیایی اختصاص یافته است.

  • آدرس: 32 Cıragan Caddesi, Istanbul, 34349, Turkey

کافه کوما

کافه کوما (Cafe Cuma) در ساختمانی تاریخی در خیابان چوکورجوما (Cukurcuma) و محله معروف بی اوغلو واقع شده است و دکوراسیون ساده و روستایی آن از محیطی گرم و دنج برای صرف یک برانچ لذیذ حکایت دارد. برای اینکه دلی از عزا درآورید، می توانید از جایگاه های راحت طبقه بالا استفاده کنید یا در فضای روباز باغ از تابش آفتاب لذت ببرید.

آشپزهای کافه کوما از انواع محصولات محلی و فصلی استفاده کرده و با شیرینی های خوشمزه ای نظیر کروسان و پای و کیک و همین طور گزینه های سالم و گیاهی از مشتریان خود پذیرایی می کنند و به این ترتیب هر سلیقه ای را راضی نگه می دارند. پنکیک های این کافه جزو بهترین ها هستند؛ هرچند که انواع غذاهای تخم مرغی نظیر املت نیز در منوی آن وجود دارد؛ غذاهایی که در رستوران های محلی هم به سختی پیدا می شود. یکی از مجذوب کنندهیت های این کافه، کارکنان آن هستند که با صمیمیت تمام با شما معاشرت می کنند و احساس راحتی به شما می دهند.

  • آدرس: 53/A Cukur Cuma Caddesi, Istanbul, 34425, Turkey

رستوران اورتاکوی فیرین

برانچ اغلب یک وعده غذایی پر کربوهیدرات است؛ موضوعی که نانواهای رستوراناورتاکوی فیرین (Ortakoy Firin) به خوبی به آن اشراف و توجه دارند. نام این رستوران از روی نام بنیان گذار آن گرفته شده که مالک یک نانوایی با نام اورتاکوی آون (Ortakoy Oven) در آن سوی خیابان است. این رستوران طرفداران زیادی بین مردم محلی بشیکتاش دارد؛ به همین دلیل اغلب می بینید که مردم پس از کار روزانه با کیسه هایی از نان و شیرینی به سمت خانه خود می فرایند.

در رستوران اورتاکوی فیرین می توانید از یک سبد نان تازه سیمیت لذت ببرید که مستقیما از نانوایی آن طرف خیابان برای شما آورده می شود. گزینه های متعدد برانچ برای مشتریان در نظر گرفته شده است؛ از ظرف های کلاسیک برای دو نفر گرفته تا برانچ کاملی که کل میز شما را پر می کند و حتی منویی هم برای غذاهایی وجود دارد که می توانید جداگانه سفارش دهید. گوزلمه (Gozleme) این رستوران را حتما امتحان کنید که نوعی پنکیک ترکی است و شامل یک نان پرشده با گوشت بره چرخ کرده، اسفناج، سیب زمینی و پنیر فتا می شود. در استانبول نوعی دونات ترکی سرخ شده به نام پیسی (pisi) وجود دارد که بهترین آن را می توانید در اینجا میل کنید.

  • آدرس: 26/A Eski Bahce Sokak, Istanbul, 34347, Turkey

رستوران Mangerie

قطعا یکی از بهترین مکان ها برای شروع یک روز خوب، کافه رستوران Mangerie است؛ رستوانی شلوغ که در محله ببک واقع شده است. اینجا در تمام طول روز، صبحانه سرو می کند و تراسی دارد که ضمن صرف برانچ می توانید از چشم انداز فوق العاده زیبای شهر نهایت لذت را ببرید. به همین دلیل است که رستوران مذکور، محلی معروف برای گذراندن آخر هفته ها به شمار می رود. در Mangerie می توانید انواع خوراکی ها مثل پنکیک تا تخم مرغ با سوجوک و انواع صبحانه کلاسیک ترک را نوش جان کنید.

  • آدرس: 69 Cevdet Pasa Caddesi, Istanbul, 34342, Turkey

رستوران ناملی گورمه

ناملی گورمه (Namli Gurme)، رستورانی زنجیره ای است که شعبه کاراکوی آن، طیف وسیعی از برانچ های خوشمزه از زیتون تازه و مربای خانگی تا خامه، عسل و نان و پنیر را سرو می کند. کافه-مغازه ناملی گورمه همچنین امکان خرید زیتون، پنیر، کالباس و مربایی را که تازه میل کرده اید، به شما می دهد. گزینه های برانچ این کافه به میزان صبحانه سایر رستوران ها نیست؛ به همین دلیل باید بر اساس منوی همان روز دست به انتخاب بزنید. گیاه خواران نیز می توانند غذای مورد دلخواه خود را سفارش دهند؛ ضمن اینکه غذاهای بدون گلوتن و حلال نیز برای طرفداران این نوع غذاها وجود دارد. اگر شانس آوردید و هوای استانبول آفتابی بود، میل کردن غذا در بخش بیرونی رستوران را از دست ندهید.

ناملی گورمه درست در نزدیکی پل گالاتا واقع شده است و از همین رو مکانی عالی برای گردشگرانی است که شب را در محله سلطان احمد گذرانده اند. پس از صرف یک برانچ پر و پیمان می توانید با انرژی به گشت وگذار در مکان های تاریخی یا محله بی اوغلو بپردازید که با این کافه به میزان یک پیاده روی 10 تا 15 دقیقه ای فاصله دارد.

  • آدرس: Katotopark, 1/1 Rıhtım Cad., Istanbul, 34425, Turkey

رستوران بایلان

رستوران بایلان (Baylan) قدمتی به میزان جمهوری ترکیه دارد و کار خود را در سال 1923 به عنوان یک قنادی کوچک در محله بی اوغلو شروع کرد و اکنون به یک رستوران معتبر تبدیل شده است. امروزه این رستوران دو شعبه دارد که یکی در نزدیکی تنگه بسفر در محله ببک و دیگری در قاضی کوی واقع شده است که بیشتر یک قنادی است و دسرهای سنتی را عرضه می کند.

اگر در پی یک برانچ لذیذ هستید، به شعبه ببک بروید و سعی کنید میزی در کنار آب های فیروزه ای این تنگه بگیرید؛ هرچند که سایر نقاط رستوران نیز زیبا و مجذوب کننده هستند. رستوران بایلان هر دو گزینه برانچ بین المللی و ترکی را سرو می کند و در منوی آن از تخم مرغ بندیکت با پنیر تا پای کیش و غذاهای سنتی ترکی به چشم می خورد. از دسرهای مخصوص این رستوران می توان به Kup Griye اشاره کرد که طرفداران زیادی بین مردم محلی و گردشگران دارد و از بستنی وانیلی و کاراملی با خامه زده شده، سس بادام و پودر پسته در روی آن تشکیل می شود.

  • آدرس: 19 Muvakkıthane Caddesi, Istanbul, 34710, Turkey

کافه رستوران روملی کاله

کافه رستوران روملی کاله (Rumeli Kale) از سال 1983، یک محل کلاسیک برای صرف صبحانه بوده است و با اینکه از نظر دکوراسیون، ویژگی خاصی ندارد؛ اما برخی از بهترین برانچ های شهر استانبول را سرو می کند. این کافه رستوران که چشم اندازی فوق العاده به تنگه بسفر دارد، گزینه های مختلفی برای برانچ مشتریان تدارک دیده است.

اگر همراه با تعداد زیادی از دوستان و اعضای خانواده به این کافه می روید، سرپمه کاهوالتی (Serpme Kahvalti) را سفارش دهید که نوعی صبحانه سنتی ترکی با انواع متنوع پنیر، زیتون، سالاد گوجه فرنگی، تخم مرغ، مربا، قیماق، عسل و چای است.

در صورتی که پس از صرف این برانچ هنوز هم احساس گرسنگی می کردید، غذای بیشتری مثل منمن (املت ترکی)، گوزلمه (پنکیک های باریک شبیه به کرپ) یا املت با پنیر سفارش دهید.

  • آدرس: No:10 Yahya Kemal Caddesi, Istanbul, 34470, Turkey

رستوران Ist Too

رستوران Ist Too در ساحل اروپایی تنگه بسفر در بشیکتاش واقع شده است و بهترین و شاید تنها برانچ دریایی در استانبول را برای مشتریان خود سرو می کند. با وجودی که این رستوران، گزینه های کلاسیک مختلفی برای برانچ در نظر گرفته است؛ بیشتر مشتریان با هدف خوردن غذاهای دریایی راهی این مکان می شوند.

خرچنگ تازه به همراه غذاهای ارگانیک در قالب یک بوفه سلف سرویس اشتهابرانگیز در اختیار مشتریان قرار می گیرد. بی شک میل کردن یک برانچ لذیذ در حین تماشای چشم اندازی از تنگه بسفر می تواند حسن ختام خوبی برای آخر هفته باشد. از آنجا که برانچ های یکشنبه این رستوران بسیار معروف است و افراد زیادی راهی آن می شوند، بهتر است از قبل جا رزرو کنید.

  • آدرس: No:1 Hayrettin Iskelesi Sokak, Istanbul, 34353, Turkey
منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1401

به "تور ارزان استانبول: تور استانبول: بهترین کافه های استانبول برای صرف یک برانچ لذت بخش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استانبول: تور استانبول: بهترین کافه های استانبول برای صرف یک برانچ لذت بخش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید