انتشار کتاب های آثار برگزیده نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی از انتشار کتابهای نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند و آثار برگزیده تجسمی نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند در جشنواره معلمان هنرمند اطلاع داد.

انتشار کتاب های آثار برگزیده نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند

به گزارش روابط عمومی و امور بین المل معاونت پرورشی و فرهنگی، علی رمضانی گفت: ایجاد زمینه تحرّک، پویایی، شادابی و نشاط بیشتر معلّمان به وسیله رقابت های سازنده و تعالی بخش، ایجاد فضای همدلی، هم افزایی، تعامل فرهنگی و اجتماعی و تبادل دانش و مهارت بین معلمان و شناسایی معلمان علاقه مند به فعالیت های فرهنگی و هنری و ایجاد بسترهای لازم برای ارتقای دانش، بینش و مهارت های آنان و بعلاوه ارج گذاری و معرفی توانمندی ها و مهارت های علمی، ادبی و هنری معلمان هنرمند و استفاده از ظرفیت معلمان هنرمند در راستای اهداف برنامه درس ملی و فعالیت های تربیتی و تکریم و نکوداشت معلمان هنرمند به عنوان سرمایه های معنوی و ارزشمند نظام تعلیم و تربیت از جمله اهداف برگزاری جشنواره معلمان هنرمند است.

وی ادامه داد: خوشبختانه دومین جشنواره نیز مانند نخستین جشنواره، به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش فارس، با استقبال قابل توجه همکاران فرهنگی روبرو شده است.

وی اضافه کرد: آثار برگزیده جشنواره اول در بخش های آفرینش های ادبی، نقد ادبی و هنری، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی و هنرهای نمایشی در قالب کتابی با عنوان نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند منتشر شد. بعلاوه به علت تعدد رشته ها و آثاربرگزیده بخش هنرهای تجسمی، آثار برگزیده این بخش در قالب کتابی مستقل با عنوان آثار برگزیده تجسمی نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند چاپ و منتشر شده است.

مدیرکل فرهنگی، هنری اردوها و فضای پرورشی در انتها اعلام کرد: فرهنگیان عزیز تا 20 بهمن فرصت دارند آثار خود را منظبق بر شیوه نامه به وسیله سایت جشنواره به آدرس artistteachers.ir ارسال و در دومین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند مشارکت داشته باشند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1376

به "انتشار کتاب های آثار برگزیده نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند" امتیاز دهید

1 کاربر به "انتشار کتاب های آثار برگزیده نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار کتاب های آثار برگزیده نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید