ادامه اختلال در سامانه ثبت نام کارت سوخت المثنی

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت که اگر اختلالی در سامانه ثبت نام کارت سوخت المثنی وجود دارد، این اختلال ها از طرف شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نیست و مربوط به سامانه پلیس است؛ که باید از سوی ناجا آنالیز و برطرف گردد.

ادامه اختلال در سامانه ثبت نام کارت سوخت المثنی

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، پس از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت در روز چهارم آبان ماه امسال و برطرف اختلالات ایجادشده در این سامانه، امکان ثبت درخواست کارت سوخت المثنی نیز با اختلال روبرو شد و تا روز هفتم آذرماه این امکان برای کسانی که به هردلیل کارت سوخت خود را از دست داده بودند، فراهم نبود.

در همان زمان، فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در نتیجه پیگیری های تسنیم گفت: با اقداماتی که اجرا شده است، از صبح فردا (هشتم آذرماه) امکان ثبت نام متقاضیان صدور کارت سوخت المثنی مجدداً برقرار می گردد.

با وجود گذشت یک هفته از این تاریخ، تماس های مردمی با خبرگزاری تسنیم حاکی از این است که ثبت نام کارت سوخت المثنی هنوز با اختلال روبرو است. مخاطبان تسنیم اعلام می نمایند که در مراجعه به دفاتر پلیس 10+ به منظور ثبت درخواست صدور کارت سوخت المثنی، به آنها اعلام می گردد هنوز سامانه قطع است.

* مشکل قطعی سامانه ثبت نام از طرف شرکت ملی پخش نیست

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در گفت وگو با خبرنگار مالی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به اینکه چرا سامانه ثبت نام کارت سوخت المثنی با گذشت یک هفته از اعلام راه اندازی مجدد این سامانه هنوز دچار اختلال است؟، گفت: در روز هشتم آذرماه، وصل مجدد سامانه از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی صورت گرفت و هم اکنون نیز اختلال گزارش شده از سوی مردم، از طرف شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نیست.

وی اضافه نمود: تمامی اقدامات مرتبط با برقراری سامانه از سوی شرکت ملی پخش اجرا شده و اگر اختلالی در سامانه ثبت نام وجود دارد و قطعی سامانه در نقاطی از کشور از سوی مردم گزارش شده، این اختلال یا قطعی، مربوط به سامانه پلیس است و باید از سوی ناجا برای برطرف این اختلال های پراکنده اقدام گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1309

به "ادامه اختلال در سامانه ثبت نام کارت سوخت المثنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه اختلال در سامانه ثبت نام کارت سوخت المثنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید