احکام تازه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛ شکایت طرفدار از استقلال رد شد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، تهران (پانا) - کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سه رای خود را در مورد تیم های مختلف صادر کرد.

احکام تازه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛ شکایت طرفدار از استقلال رد شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، کمیته انضباطی در مورد شکایت باشگاه طرفدار تهران علبه باشگاه استقلال تهران مبنی بر بهره بردن از 12 بازیکن به جای 11 بازیکن در زمان به ثمر رسیدن گل دوم تیم استقلال در بازی مورخ 15 بهمن ماه با این شرح که امیر حسین حسین زاده که با آرمان رمضانی تعویض شده، در زمان به ثمر رسیدن گل استقلال به وسیله امیر ارسلان مطهری همچنان در زمین مسابقه حضور داشته است. با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و بعلاوه مشاهده فیلم بازی که بیانگر ورود مجدد بازیکن تعویضی پس از خروج از زمین مسابقه در لحظه به ثمر رسیدن گل به زمین، بدون اجازه داور است، در نتیجه مستند به بند و ماده 52 مقررات انضباطی مصوب 1397 که ورود بازیکن به زمین مسابقه با ورود مجدد بعد از خروج بدون اجازه داور را مصداقی از تخلفات جزیی و بازیکن را نیز مستحق دریافت کارت زرد عنوان کرده و نظر به اطلاق این مقرره، بر همین اساس تخلف بازیکن امیر حسین حسین زاده مبنی بر ورود مجدد بعد از خروج از زمین مسابقه بدون اجازه داور را محرز و مسلم تشخیص و مستند به مواد 51، 52 و 117 مقررات انضباطی متخلف به پرداخت مبلغ دویست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

رأی صادره قطعی و قابل اجرا است.

در مورد دیگر شکایت باشگاه طرفدار از داور مسابقه مبنی بر ارتکاب اشتباهاتی در امر داوری با توجه به محتویات پرونده و نظر به اینکه موضوع شکایت از مصادیق بند 2 ماده 15 مقررات انضباطی تشخیص داده نمی گردد در نتیجه اتخاذ تصمیم راجع به موضوعات اعلامی در صلاحیت کمیته داوران فدراسیون بوده و بدل پرونده در این خصوص به آن کمیته ارسال می گردد.

*ملاقات تیم های عقاب تهران و فولاد نوین اهواز از سری رقابتهای لیگ دسته دوم برگزار گشت که تیم فولاد نوین اهواز به علت داشتن 6 بازیکن اخطاری به مبلغ 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

علی عادلی، بازیکن تیم فولاد نوین اهواز نیز به علت بدرفتاری در قبال بازیکن تیم حریف به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* ملاقات تیم های شاهین بندر عامری و اترک بجنورد برگزار و از سوی فرشید عبدل زاده، بازیکن تیم اترک بجنورد تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (حمله ور شدن به داور) رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1434

به "احکام تازه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛ شکایت طرفدار از استقلال رد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احکام تازه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛ شکایت طرفدار از استقلال رد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید