شروع تحصیل دانشجویان نوورود دانشگاه امیرکبیر از ابتدای آبان ماه ، امتحانات حضوری برگزار خواهد شد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دانشجویان ورودی جدید یک هفته قبل از امتحانات برای برطرف اشکال به صورت حضوری به دانشگاه می آیند و امتحانات نیز به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

شروع تحصیل دانشجویان نوورود دانشگاه امیرکبیر از ابتدای آبان ماه ، امتحانات حضوری برگزار خواهد شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه طی یک سال گذشته هیچگاه دانشگاه تعطیل نبود؛ گفت: از ابتدای شهریورماه کلاس دروس عملی دایر شد و دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی که پروژه داشتند نیز طی ماه های گذشته توانستند در دانشگاه حضور یابند.

وی اضافه کرد: کلاس دروس عملی باید به اتمام برسد تا بتوانیم ترم جدید را شروع کنیم تا شاهد تراکم حضور دانشجویان در دانشگاه نباشیم.

معتمدی با بیان اینکه دانشجویان جدیدالورود از ابتدای آبان ماه وارد دانشگاه می شوند؛ اضافه کرد: فرآیند ثبت نام و آشنایی دانشجویان با دانشکده ها و محیط دانشگاه طی چند روز انجام می گردد و پس از آن آموزش به صورت مجازی دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: دانشجویان جدید الورود یک هفته قبل از امتحانات نیز برای برطرف اشکال به صورت حضوری به دانشگاه می آیند و امتحانات نیز به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار کرد: باتوجه به اینکه دروس دانشجویان جدیدالورود به صورت مجازی آموزش داده می گردد تعداد واحد های ارائه شده به این دانشجویان نیز کمتر خواهد بود.

معتمدی اضافه کرد: تمامی برنامه ریزی های انجام شده با توجه به شرایط فعلی انجام شده و اگر طی ماه های آینده شرایط سخت تر گردد مجددا براساس تصمیمات ستاد کرونا فعالیت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه سنجش نمی تواند مجازی باشد؛ گفت: ترم گذشته سنجش دانشجویان به صورت ارزیابی بود، اما با توجه به اینکه بعضی از دانشجویان نیازمند معدل هستند بنابراین برنامه داریم که امتحانات را ترم جدید به صورت حضوری برگزار کنیم تا بتوانیم به دانشجویان نمره دهیم.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: زمان برگزاری امتحانات از یک هفته به دو هفته افزایش یافته تا تراکم دانشجویان در محیط دانشگاه کاهش یابد. امتحانات دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی نیز در زمان های متفاوت برگزار خواهد شد تا شاهد تراکم جمعیت دانشجویان در زمان برگزاری امتحانات نباشیم.

نحوه دفاع انتها نامه ها در شرایط کرونایی

وی اظهار کرد: دفاع از انتها نامه ها نیز به صورت حضوری بوده و در ترم جاری نیز همین روال دنبال خواهد شد، اما اگر استادی به دلیل مشکل بیماری نتواند در جلسه حضور یابد بستری فراهم می گردد که وی به صورت مجازی در جلسه دفاع حاضر گردد.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید نمود: حضور استاد راهنما و دانشجو در زمان دفاع از انتها نامه الزامی است. مانند ترم گذشته مدعوین نمی توانند در جلسه دفاع حاضر شوند.

وی درخصوص فعالیت آزمایشگاه های دانشگاه نیز اظهار داشت: آزمایشگاه های دانشگاه باز بوده اند و دانشجویان براساس برنامه ریزی انجام شده از سوی اساتید در این مکان ها حضور می یابند البته به نحوی برنامه ریزی شده است که شاهد تراکم جمعیت دانشجویان در آزمایشگاه ها نباشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 592

به "شروع تحصیل دانشجویان نوورود دانشگاه امیرکبیر از ابتدای آبان ماه ، امتحانات حضوری برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع تحصیل دانشجویان نوورود دانشگاه امیرکبیر از ابتدای آبان ماه ، امتحانات حضوری برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید