آخرین شرایط مصدومان تراکتور، ابهام درباره ایمانی و بابایی

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، با وجود اینکه دو بازیکن مصدوم تراکتور به تمرینات این تیم بازگشته اند، اما همچنان ابهاماتی درباره حضور آن ها در بازی سوپرجام وجود دارد.

آخرین شرایط مصدومان تراکتور، ابهام درباره ایمانی و بابایی

جهت دریافت مشاوره خدمات دستگاه چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگار از ،تراکتوری ها پس از بازگشت از اردوی تهران تمرینات آماده سازی خود را برای بازی سوپرجام پیگیری می نمایند و تنها محمدرضا اخباری که همراه با تیم ملی در بحرین حضور داشت، غائب این تمرینات بود.

در این میان، اکبر ایمانی و پیمان بابایی که به علت آسیب دیدگی نتوانستند تراکتور را در اردوی تهران همراهی نمایند، پس از خاتمه این اردو به تمرینات ملحق شده اند و با این بازگشت، احتمال رسیدن آن ها به بازی سوپرجام قوت گرفته است.

بر اساس شنیده ها، ایمانی در روز های اخیر مشکل چندانی نداشته و در کنار تیم تمرین نموده است، اما با این حال، همچنان ابهاماتی درباره حضور یا عدم حضور این بازیکن در بازی سوپرجام وجود دارد.

بعلاوه برخلاف اخباری اغراق آمیزی که درباره مصدومیت بابایی منتشر شده بود و حکایت از خاتمه فصل برای او داشت! آسیب دیدگی مهاجم تبریزی زیاد جدی نبوده و او منتظر دریافت چراغ سبز پزشکی برای بازی است.

آنطور که به نظر می رسد این دو بازیکن دوران ریکاوری خود را سپری می نمایند و راجع به اینکه آیا آن ها به بازی سوپرجام می رسند یا خیر، هنوز چیزی معلوم نیست و در روز های آینده شرایط نهائی شان معین خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ ملاقات سوپرجام فوتبال کشور بین دو تیم تراکتور و پرسپولیس به اسم قهرمانان فصل گدشته جام حذفی و لیگ برتر روز یکشنبه 30 خرداد ماه از ساعت 19:50 در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1154

به "آخرین شرایط مصدومان تراکتور، ابهام درباره ایمانی و بابایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط مصدومان تراکتور، ابهام درباره ایمانی و بابایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید