یورو 2020، مورینیو: ایتالیا با مانچینی پیشرفت زیادی نموده است

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، سرمربی نو تیم فوتبال رم از عملکرد سرمربی پیشین منچسترسیتی در تیم ملی ایتالیا تمجید کرد.

یورو 2020، مورینیو: ایتالیا با مانچینی پیشرفت زیادی نموده است

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایتالیا از زمان روی کار آمدن روبرتو مانچینی کاملاً متحول شده و در 30 بازی اخیر شکست ناپذیر بوده و همین باعث شده سرمربی فصل آینده رم به تمجید از این مربی ایتالیایی بپردازد. آتزوری که فردا شب (شنبه) در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات یورو 2020 باید به مصاف اتریش برود، در مرحله گروهی این رقابت ها هر سه بازی خود را برد و در کنار به ثمر رساندن هفت گل، دروازه اش را هم بسته نگه داشت.

ژوزه مورینیو در تمجید از سرمربی پیشین منچسترسیتی به نشریه سان گفت: روبرتو مانچینی مربی بسیار باتجربه ای است. شما به اسم یک مربی می توانید در رده باشگاهی باعث پیشرفت خود و تبدیل به برترین شوید. مانچینی 20 سال است که در برترین لیگ ها و در برترین کشورها مربیگری می نماید، بنابراین او حسابی آماده این کار است و این را در بازی های مرحله انتخابی یورو 2020 نشان داد. روبرتو نشان داد که چه مربی خوبی است و تیم ملی ایتالیا، زیرنظر او پیشرفت زیادی نموده است.

مورینیوی 58 ساله که سابقه سرمربیگری در بنفیکا، پورتو، چلسی، اینتر، رئال مادرید، منچستریونایتد و تاتنهام را دارد، اخیراً جانشین پائولو فونسکا در رم شد و به زودی کارش را با این تیم ایتالیایی شروع خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1093

به "یورو 2020، مورینیو: ایتالیا با مانچینی پیشرفت زیادی نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، مورینیو: ایتالیا با مانچینی پیشرفت زیادی نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید