کرونا، 20 هزار نیروی ارتش انگلیس به حالت آماده باش درآمدند

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، ارتش انگلیس در اقدامی بی سابقه 20 هزار نظامی این کشور را برای کمک به مقابله با ویروس کرونای جدید به حالت آماده باش درآورده است.

کرونا، 20 هزار نیروی ارتش انگلیس به حالت آماده باش درآمدند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نیروهای مسلح انگلیس به عنوان بخشی از طرح خود برای حمایت از مبارزه با بیماری همه گیر کووید-19 نزدیک به 20000 نظامی این کشور را به حالت آماده باش درآورده است.

روزنامه فایننشال تایمز نوشته نظامیان انگلیسی قرار است اقدام به ساخت بیمارستان های موقت در هتل های این کشور و یاری به دیگر افسران نظامی در مقابله با شیوع ویروس کرونای جدید یاری رسانی کنند.

ارتش انگلیس بیان نمود 10 هزار نفر از این نظامیان معمولاً به انجام اقدامات غیرنظامی گماشته می شوند و 10 هزار نفر دیگر برای یاری به جلوگیری از شیوع کووید-19 در نظر گرفته شده اند.

فایننشال تایمز نوشته گروهی متشکل از 150 پرسنل نظامی انگلیس قرار است از هفته آینده برای انتقال تانکرهای حامل اکسیژن به بیمارستان ها آموزش ببیند.

با آنکه ارتش انگلیس قبلاً برای یاری به بحران های ملی مانند سیل به خدمت گرفته شده است استفاده از نظامیان برای خدمات غیرنظامی در این سطح بی سابقه است.

وزارت بهداشت انگلیس در آخرین به روزرسانی روز چهارشنبه بیان نمود با مرگ 32 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور طی 24 ساعت گذشته، شمار قربانیان این ویروس در انگلیس به 104 نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت انگلیس تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز 2626 نفر اعلام کرده است که این رقم در مقایسه با آمار یک روز قبل تر بیش از 30 درصد افزایش نشان می دهد.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی منتشر شده از سوی دولت های اروپایی، تا به امروز حدود 3500 نفر در اروپا جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 250

به "کرونا، 20 هزار نیروی ارتش انگلیس به حالت آماده باش درآمدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، 20 هزار نیروی ارتش انگلیس به حالت آماده باش درآمدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید