تور استانبول ارزان: هتل پارما تکسیم استانبولموقعیت مکانی هتل

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، موقعیت مکانی هتل

اگر قصد سفر به استانبول را دارید و یا قصد شرکت در تور ترکیه را دارید و بعلاوه دنبال جایی برای اقامت هستید، پیشنهاد ما به شما هتل پارما تکسیم استانبول است. این هتل پنج ستاره یکی از برترین هتل های استانبول می باشد که از نظر موقعیت مکانی در برترین منطقه شهر قرار گرفته است و تمام امکانات رفاهی لازم برای اقامت شما در این هتل را فراهم شده با رزرو هتل پارما استانبول خود را آماده یک مسافرت مجذوب کننده و لذت بخش کنید.بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

تور استانبول ارزان: هتل پارما تکسیم استانبولموقعیت مکانی هتل

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

هتل پارما تکسیم در 101 متری میدان تکسیم و بعلاوه در چند قدمی خیابان پرهیاهو و پر از کافه و مغازه استقلال واقع شده است. این هتل تنها 300 متر با ایستگاه متروی تکسیم فاصله دارد که می توانید با استفاده از این خط مترو به سایر منطقه ها تماشای و بعلاوه منطقه ها تاریخی شهر مانند ناحیه سلطان احمد بروید و از آن ها تماشا کنید.

اگر هم خواستید خود را به نزدیک ترین فرودگاه برسانید، فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر با هتل پارما تکسیم فاصله دارد که می توانید با پرداخت بهای اضافی از سرویس حمل و نقل هتل پارما تکسیم برای رفتن به فرودگاه بهره ببرید. بعلاوه اگر شما از جمله افراد علاقه مند به سینما و تئاتر می باشید می توانید با طی کردن مسافت 1 و نیم کیلومتری خود را به سالن تئاتر محسن ارطغرل و سالن کنسرت جمال رشیت برسانید و از حضور در این محیط های شاد و مجذوب کننده لذت ببرید.

امکانات رفاهی هتل

هتل پارما تکسیم دارای یک استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سالن سونا و جکوزی و بعلاوه اتاق مربوط به خدمات ماساژ است که می توانید در مرکز آبگرم کوالیا از آن ها بهره ببرید. در رستوران این هتل صبحانه را به صورت سلف سرویس ارائه می دهند و نیز یک بخش برای افراد با رژیم غذای خاص دارند. بعلاوه شما می توانید در این رستوران طعم لذیذ انواع غذاهای ترکی و بین المللی را بچشید و از آن لذت ببرید. از آنجا که این رستوران در منطقه ای تاریخی واقع شده می توانید به گشت و گذار در این منطقه بپردازید و از منظره ها تاریخی و مجذوب کننده این منطقه تماشا کنید و اگر خواستید به کافه گاردن سر بزنید و خستگی خود را با خوردن دسرهای ترکی از بین ببرید. خرید بلیط هواپیما تهران استانبول

از محبوب ترین امکانات هتل می توان به اینترنت بی سیم رایگان اشاره نمود که مطمئناً مورد توجه مهمانان ایرانی این هتل قرار می گیرد. بعلاوه هتل دارای پارکینگ اختصاصی هست که می توانید با پرداخت هزینه مربوطه از آن بهره ببرید. از دیگر امکانات هتل پارما تکسیم استانبول هم می توان به امکانات ویژه برای افراد ناتوان اشاره نمود.

امکانات رفاهی اتاق ها

هتل پارما تکسیم استانبول دارای 80 اتاق است که تمام اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه هوای مطبوع هستند و سیگار کشیدن در این اتاق ها ممنوع است ولی در عوض محلی برای افراد سیگاری فراهم شده است تا در این محل به سیگار کشیدن بپردازند. این اتاق ها دارای عایق صوتی هستند که باعث می گردد هنگام استراحت سر و صداهای مزاحم باعث آزار و اذیت شما نشوند.

اتاق های هتل پارما تکسیم همگی امکانات رفاهی لازم برای سکونت شما را دارند که از این امکانات می توان به فضای نشیمن، تلویزیون با صفحه تخت، سرویس چای و قهوه ساز، گاو صندوق برای نگهداری لوازم مهم شما و … اشاره نمود.مجله گردشگری خبرنگاران

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1249

به "تور استانبول ارزان: هتل پارما تکسیم استانبولموقعیت مکانی هتل" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور استانبول ارزان: هتل پارما تکسیم استانبولموقعیت مکانی هتل" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: هتل پارما تکسیم استانبولموقعیت مکانی هتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید