هتل های ارزان قیمت شهر رم ایتالیا

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، شهر رم پر از جاذبه گردشگری تاریخی و مدرن برای بازدید است که به شما توصیه می‌کنیم در انتخاب هتل در این شهر بسیار دقت نمایید. هتل بعد از هواپیما، اولین مکانی است که بر روی کیفیت سفر شما تاثیر گذار خواهد بود.

هتل های ارزان قیمت شهر رم ایتالیا

هتل آتسیا شهر رم

اتاق‌های هتل آتسیا ظاهری زیبا دارند و یک اقامت همراه با آرامش را در شهر رم برای شما فراهم می‌کنند. کیفیت خدمت رسانی در این هتل مثال‌زدنی بوده. هتل آتسیا در نزدیکی کلوسئوم و ایستکاه متروی رم قرار دارد و اطراف آن‌را نیز رستوران‌های متعددی در برگرفته است. هزینه هر اتاق در این هتل به طور میانگین 80 دلار است.

هتل مرکور (mercure) شهر رم

این هتل در میان هتل‌های ارزان با قیمتی در حدود 90 دلار بوده که می‌تواند در فهرست 10 هتل برتر شهر رم قرار بگیرد. طراحی و معماری این هتل بسیار زیبا بوده و از سبک معماری باروک و هنر دکو می‌باشد. این هتل در نزدیکی کلوسئوم، میدان سنت پیتر، خیابان فروشگاهی لیبیا و پله‌های اسپانیایی قرار دارد.

هتل پاندا شهر رم

هتل پاندا از مشهورترین هتل‌های شهر رم بوده که معمولا گردشگران تور ایتالیا ارزان آن را انتخاب می‌کنند. متوسط هزینه اقامت در این هتل و کرایه آن در حدود 85 پوند در روز می‌باشد که برای یک هتل در شهر رم، مخصوصا هتلی که در موقعیت و محدوده‌ مناسب این شهر قرار دارد، بسیار ارزان است. این هتل برخلاف ارزان بودن هزینه اقامت، امکانات رفاهی مناسبی دارد.

هتل فلوریدا شهر رم

هتل فلوریدا در نزدیک شهر تفریحی سنت پیتر و قلعه سنت آنجل قرار دارد. هزینه یک شب اقامت در این هتل 100 دلار است که به ازای آن علاوه بر داشتن اتاق‌ دو نفره امکاناتی مانند رخت‌شو خانه، محل نگهداری کودک، حمام خصوصی، تهویه هوا و دیگر امکانات به مسافر تعلق خواهد گرفت. هتل فلوریدا در نزدیک چند جاذبه معروف و مشهور شهر رم مانند کلوسئوم، فوراه تروی، معبد پانتئون، مجلس سنای روم و بازار اصلی شهر رم باستان نزدیک خواهد بود.

هتل بوناروتی شهر رم

هتل بوناروتی یک هتل خاص کوچک با کارکنانی حرفه‌ای بوده که در نزدیکی جاذبه‌های تاریخی شهر رم قرار دارد. تمام اتاق‌های این هتل حمام، تلویزیون رنگی، تلفن‌، سیستم گرمایشی و تهویه هوا  دارند. فاصله این هتل با ایستگاه راه آهن شهر رم 5 دقیقه با پای پیاده است و تنها صد متر با میدان معروف سانتا ماریا فاصله دارد

هتل اسپانا شهر رم

این هتل در ساختمان باستانی لیبرتی استیل شهر رم واقع شده که به سبب ارائه خدمات رفاهی مناسب به صورت میانگین هزینه‌ای صد دلاری دارند. هتل اسپانا در فاصله‌ نزدیک با مهم‌ترین جاذبه‌های شهر رم مانند کلوسئوم، مجلس سنا روم، فواره تروی، پله‌های اسپانیایی قرار دارد. این هتل علاوه بر موقعیت مناسب دارای امکانات رفاهی همچون اتاق‌های وسیع همراه با حمام و مبلمانی شیک دارد و تنها نقطه ضعف آن نبود پارکینگ است به همین خاطر گردشگرانی که با اتومبیل دارند، این هتل را انتخاب نمی‌کنند.

هتل آرکو دل لورو شهر رم

هتل آرکو دل لورو در طبقه همکف یک ساختمان متعلق به قرن هجدهم قرار دارد. کفپوش و سقف چوبی با دیوارهای سفید رنگ این هتل را زیباتر کرده است. این اتاق‌ها به دلیل ساده بودن نما و ظاهری آراسته‌ دارند.

انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 10

به "هتل های ارزان قیمت شهر رم ایتالیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل های ارزان قیمت شهر رم ایتالیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های ارزان قیمت شهر رم ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید