تور ارزان برزیل: نیمار: دیگر نمی دانم چه کار کنم که طرفداران برزیل به من احترام بگذارند

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، ستاره تیم ملی فوتبال برزیل از هموطنانش به خاطر انتقاد از او با وجود یاری به پیروزی سلسائو مقابل پرو ناراحت است.

تور ارزان برزیل: نیمار: دیگر نمی دانم چه کار کنم که طرفداران برزیل به من احترام بگذارند

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی برزیل دور دهم بازی های انتخابی جام جهانی 2022 در آمریکای جنوبی را با پیروزی 2 بر صفر خانگی برابر پرو پشت سر گذاشت که گل دوم این بازی را نیمار به ثمر رساند. با این حال ستاره پاری سن ژرمن به خاطر درگیری هایش با بعضی از بازیکنان حریف مورد انتقاد واقع شد و تعدادی از کارشناسان برزیلی هم بازی او را در حد نام و آوازه اش ندانستند. نیمار هفته گذشته هم بعد از پیروزی یک بر صفر برزیل مقابل شیلی مورد انتقاد واقع شد و بعضی از طرفداران در فضای مجازی مدعی شدند که ستاره سابق بارسلونا اضافه وزن دارد.

نیمار در واکنش به این موضوع پس از پیروزی تیمش در شهر رسیفه با بالا زدن لباس خود برای اثبات نداشتن اضافه وزن، گفت: نمی دانم بیشتر از این چه کاری باید برای این پیراهن انجام دهم که طرفداران به من احترام بگذارند. این انتقادها عادی نیستند. از مدت ها قبل آغاز به انتقاد از من نموده اید، شما خبرنگاران، کارشناسان و دیگران. گاهی اوقات دیگر حتی دلم نمی خواهد با شما مصاحبه کنم، اما در لحظات مهم من همیشه به وظیفه ام در قبال تیم عمل نموده ام.

رابطه نیمار با طرفداران و رسانه های برزیلی از یک دهه پیش که برای باشگاه سانتوس توپ می زد و یک بازیکن نوجوان بود، فرازونشیب هایی داشت و بعضی علت آن را سبک زندگی بسیار تجملاتی او و حواشی اش می دانند. با این حال نیمار بامداد امروز (آدینه) شصت و نهمین گل ملی خود را برای برزیل و دوازدهمین گلش در بازی های انتخابی جام جهانی را به ثمر رساند و از این حیث در کشورش رکورددار شد.

برزیل در حال حاضر با 24 امتیاز از هشت بازی و با اختلاف شش امتیازی نسبت به آرژانتین رده دومی، در صدر جدول مرحله انتخابی جام جهانی 2022 آمریکای جنوبی واقع شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1176

به "تور ارزان برزیل: نیمار: دیگر نمی دانم چه کار کنم که طرفداران برزیل به من احترام بگذارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان برزیل: نیمار: دیگر نمی دانم چه کار کنم که طرفداران برزیل به من احترام بگذارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید