نکاتی جالب در مورد بانکوک

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، بانکوک (Bangkok)، یک شهر شلوغ و پر جنب وجوش و پایتخت کشور تایلند می‌باشد. رستوران‌های مدرن، بازارهای شلوغ و مراکز خرید وسیع از اصلی‌ترین جاذبه‌های این شهر در کشور تایلند هستند.

نکاتی جالب در مورد بانکوک

این شهر، بانکوک خانه بزرگترین مجسمه طلای بودا می‌باشد. این مجسمه ‏5.5 تن وزن و 3 مترارتفاع دارد. مجسمه طلای بودا به ارزش 250 میلیون دلار بزرگترین مجسمه طلایی بودا در جهان می‌باشد.

با توجه به بالا آمدن سطح آب و ساخت و ساز و توسعه در سطح شهر ، تخمین زده شده که سالانه فضای این شهر 2 الی ‏‏2.5 سانتی‌متر کوچک‌تر می‌گردد. می‌توان گفت اگر بانکوک همینطور به آب رفتن ادامه دهد تا 15 سال بعد به کل به زیر آب ‏می رود. بنابراین شاید اگر قصد سفر به بانکوک را دارید با تور بانکوک همراه شوید.

بزرگترین بازار آخر هفته جهان به نام (‏Chatuchak Weekend Market‏) در شهر بانکوک قرار گرفته است. ‏‏بازار آخر هفته چاتوچاک در مرکز شهر قرار دارد ، این بازار 27 قسمت دارد که فضایی ‏‎11 ‎‏ هکتاری را در بر گرفته است که ‏بعنوان بزرگترین بازار آخر هفته جهان شناخته شده است. این بازار می تواند روحیه خرید کردن شما را بالاتر ببرد.

بانکوک شهر میلیونرها ‏است و می‌خواهید بدانید ثروتمندان تایلند کجا زندگی می کنند؟ درست حدس زدید ، شهر بانکوک مورد علاقه ثروتمندان تور تایلند است ، در ‏این شهر بین هر 13 نفر یک ثروتمند وجود دارد.‏

انتشار: 31 تیر 1396 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 38

به "نکاتی جالب در مورد بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی جالب در مورد بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید