نمایشگر گلکسی S22 اولترا از نوت 20 اولترا خمیدگی کمتری خواهد داشت

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، اگرچه سامسونگ سال ها پیش اولین بار گوشی های خود با نمایشگرهای خمیده به بازار عرضه کرد، اما اکنون شاهد آن هستیم که این شرکت، خمیدگی لبه صفحه نمایش گوشی های پرچم دار خود را به حداقل می رساند. به گفته یکی از مشهورترین افشاگران سامسونگ، نمایشگر گلکسی S22 اولترا خمیدگی بسیار کمی خواهد داشت.

نمایشگر گلکسی S22 اولترا از نوت 20 اولترا خمیدگی کمتری خواهد داشت

احتمال می رود که خمیدگی نمایشگر گلکسی S22 اولترا سامسونگ نسبت به گلکسی نوت 20 اولترا کمتر باشد. دیگر منابع خمیدگی نمایشگر گلکسی نوت 10 پلاس را برای این گوشی در نظر می گیرند. همانطور که احتمالا می دانید شایعات و حدس های زیادی در خصوص گلکسی S22 اولترا، به همراه دیگر اعضای سری گوشی های S22 سامسونگ در فضای مجازی دیده می گردد. انتظار می رود گلکسی S22 اولترا به عنوان قدرتمندترین پرچم دار سال آینده سامسونگ، قابلیت های زیادی داشته باشد. اما بهره مندی از قابلیت های زیاد تمام ماجرای این محصول نیست، بلکه یک گوشی پرچم دار باید از برترین قابلیت ها هم برخوردار باشد. این طور که به نظر می رسد، گلکسی S22 اولترا یکی از همین پرچم دارها است که قرار است با یک سری ویژگی خاص و کاربردی راهی بازار گردد.

البته خبرهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی، در رابطه با وجود یک قابلیت لزوما نوآورانه نیست، بلکه پیشرفت چشمگیر سامسونگ در بخش هایی نظیر دوربین و نمایشگر را نشان می دهد. جدا از گوشی هایی با نمایشگر تاشونده، چند سالی هست که هیچ خلاقیت و نوآوری خاصی از شرکت های سازنده گوشی های هوشمند شاهد نیستیم و فقط همان قابلیت ها با اندکی بهبود به نسبت سال قبل به کار گرفته می شوند. گلکسی S22 اولترا هم قرار نیست نوآوری خاصی داشته باشد، اما گفته می گردد از لحاظ دوربین و نمایشگر شاهد پیشرفت محسوسی به نسبت قبل خواهیم بود که حتی شاید شاهد ثبت رکوردی نو از سوی سامسونگ در این زمینه باشیم.

علاوه بر تمام قابلیت های خوبی که گلکسی S22 اولترا به آن ها مجهز خواهد شد مانند نمایشگر 6.8 اینچی با وضوح 1440P، پردازنده اگزینوس 2200 یا اسنپدراگون 888، دوربین 108 مگاپیکسلی با سنسور نو و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، به نظر می رسد باید انتظار داشته باشیم یک سری قابلیت های نوی هم به نمایشگر و دوربین آن اضافه شوند. گزارش نوی که مستقیما از سوی یک منبع خبری بسیار قابل اعتماد با نام Ice Universe منتشر شده، نشان می دهد که گلکسی S22 اولترا در بخش نمایشگر، مرزهای کیفی را ارتقاء خواهد داد. سامسونگ همیشه با پرچم داران خود به نوآوری های خوبی دست یافته و گلکسی S22 اولترا نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، حداکثر روشنایی نمایشگر گلکسی S22 اولترا بالاترین میزان ثبت شده به وسیله یک اسمارت فون تا به امروز است. متاسفانه در این میان به ارقام واقعی اشاره نشده است. با این حال با توجه به میزان روشنایی نمایشگر در گوشی های پرچم دار احتمالا شاهد به کارگیری پنلی با روشنایی خیره نماینده خواهیم بود. برای مقایسه جالب است بدانید که نمایشگر گلکسی S21 اولترا دارای حداکثر روشنایی 1500 نیتی است. بنابراین ماکزیمم روشنایی نمایشگر گلکسی S22 اولترا احتمالا فراتر از این رقم خواهد بود.

اینطور به نظر نمی رسد که گوشی در تمامی حالت ها به چنین میزان از روشنایی برسد. گویا باید محتوایی که دیدن می کنید از HDR پشتیبانی کند و نمایشگر هم در حالت اتوماتیک قرار داشته باشد. البته معیاری که همه سازندگان گوشی هوشمند با توجه به آن میزان روشنایی گوشی هایشان را میزان می گیرند همین است و این طور نیست که بگوییم کاری که سامسونگ می نماید، فقط بازی با اعداد است. همان طور که اشاره شد، در حال حاضر گلکسی S21 اولترا به عنوان برترین پرچم دار سامسونگ از بیشینه روشنایی 1500 نیت برخوردار است و این میزان در آیفون 13 پرو مکس هم به 1200 نیت می رسد.

بر اساس شایعات قرار است سامسونگ با استفاده از فناوری زوم متغیر شرایط بزرگنمایی دوربین پریسکوپ این گوشی را متحول کند. گلکسی S22 اولترا با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی روانه بازار خواهد شد. این دوربین از ورژن ارتقایافته سنسور ISOCELL HM3 استفاده خواهد نمود. لنز پریسکوپی 10 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی سایر مولفه های ماژول دوربین پشتی این گوشی را تشکیل می دهند. بعلاوه در زمینه لرزشگیر اپتیکال هم عملکرد گلکسی S22 اولترا بهتر خواهد بود. این طور که به نظر می رسد، به نسبت نسل قبل، این بار کهکشانی سامسونگ می تواند به لطف فناوری های خوبی که در آن واقع شده است، تا 48 درصد لرزش های ناخواسته بیشتری را خنثی کند که این آمار فوق العاده است و به تنهایی می تواند یکی از عوامل بهبود چشمگیر کیفیت تصاویر باشد.

طبق گفته های بسیاری از خبرگزاری ها، سرعت شارژری که درون جعبه گلکسی S22 اولترا هم قرار نخواهد داشت، 45 وات است. اما نکته جالب در این رابطه این است که گفته می گردد مدت زمان لازم برای شارژ گلکسی S22 اولترا فقط 30 دقیقه خواهد بود. اما شارژرهای 65 و 120 واتی ساخت شرکت های چینی می توانند باتری های گوشی را در مدت زمان مشابه شارژ نمایند، بنابراین سؤالی که پیش می آید این است که یا شارژر آن ها کیفیت ندارد و یا شارژر سامسونگ قرار نیست 45 واتی باشد. با توجه به آخرین شایعه ها و خبرهایی که پیرامون معرفی این گوشی ها وجود دارد، احتمالا باید در ماه فوریه سال 2022 (بهمن ماه 1400) شاهد رونمایی از سری گلکسی S22 باشیم و تا آن زمان قطعا شایعات و حدس های نوتری را در خصوص پرچم داران سال 2022 سامسونگ خواهیم شنید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1290

به "نمایشگر گلکسی S22 اولترا از نوت 20 اولترا خمیدگی کمتری خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگر گلکسی S22 اولترا از نوت 20 اولترا خمیدگی کمتری خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید