نساجی با پیروزی برابر ذوب آهن به آینده امیدوارتر می گردد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، به گزارش خبرنگاران، مجید جلالی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش ازبازی تیمش نساجی مازندران برابر میهمانش ذوب آهن اصفهان درجمع خبرنگاران اضافه نمود: تیم نساجی همانند تیم ذوب اهن درشرایط قرار گرفته است که بازی فردا می تواند یک فرصت بسیار خوب برای برون رفت از شرایط بد امتیازگیری باشد.

نساجی با پیروزی برابر ذوب آهن به آینده امیدوارتر می گردد

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

وی ادامه داد، سعی می کنم بازی قوی وخیلی خوبی را از همان آغاز مسابقه داشته باشیم و امیدوارم که بازیکنان نساجی بتوانند نتیجه خوبی در بازی فردا بگیرند، چرا که می توانند نتیجه این بازی درآینده تأثیرگذار خواهد بود.

نساجی مصدومان زیادی دارد

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه خوشبختانه بازیکن محروم برای بازی با ذوب آهن نداریم، اما تعداد مصدومان تیم زیاد هست، اضافه نمود، ممشلی وغفاری خیلی وقت هست که به علت مصدومیت دراختیار نداریم، حامد شیری کاپیتان تیم هم به این بازی نمی رسد.

جلالی ادامه داد، که خوشبختانه بقیه نفرات تیم ازنظر روحی در شرایط خوبی هستند ودر بازی فردا به آنها خیلی امیدوار هستم.

وی درخصوص اضافه شدن بازیکنان تیم امید درجمع بازیکنان تیم بزرگسالان نساجی گفت، با نظر بنده 7 بازیکن از تیم امید به جمع بازیکنان بزرگسال اضافه شدند که حتی دربازی های گذشته دو نفر از آنها درلیست 18 نفر بازی قرارگرفته بودند.

وی اضافه نمود، که البته این فرایند را همچنان ادامه خواهیم داد اما اینکه در کوتاه مدت بازیکنان امید در ترکیب اصلی قرار بگیرند، بستگی به جدیت و قابلیت های فردی آنها هستند که درتمرینات باید خودشان را نشان دهند.

تمرینات نساجی بر محور بازسازی تیم

سرمربی تیم نساجی مازندران درپاسخ به پرسشی مبنی براینکه چرا تیمش درمقابل حریفان راحت گل دریافت می نماید؟ گفت، اتفاقاً درهفته گذشته اولویت تمرین تیم نساجی آنالیز نقاط ضعف تیم نساجی بوده و اینکه بتوانیم بازی و حریف خودمان را خوب کنترل کنیم وموقعیتی به آنها ندهیم و خودمان هم موقعیت سازی کنیم.

جلالی اضافه نمود: البته امیدوار هستم که بازی به بازی بهتر شویم ومطمئن هستم که بهتر ازاین خواهیم شد.

نساجی نباید قربانی شرایط سخت ذوب آهن در داوری ها گردد

سرمربی تیم نساجی مازندران در مورد داوری های این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور نیزگفت، اشتباهات داوری وجود دارد و این مشکل درهمه لیگ های جهان وجود دارد.

جلالی اضافه نمود: از شرایط تیم ذوب اهن خبر دارم و می دانم که این تیم خیلی به جوانان وفوتبال کشور یاری نموده و تیم باسابقه ای هست واگر از لیگ برتر حذف گردد، به ضررفوتبال ایران هست.

وی با بیان اینکه به دنبال ایجاد فضاسازی گردد ودربازی با تیم نساجی بعضی ها این تصور را داشته باشند که اشتباهاتی که داوری دربازی های گذشته برای ذوب آهن بوده باید دربازی های پیش روجبران گردد، توضیح داد، باید این فرایند باطل و اشتباه جلوگیری گردد واصلا پذیرفتنی نیست.

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه کاملاً قبول دارم که تیم ذوب آهن درشرایط سختی قرار گرفته است، گفت، اما نباید نساجی قربانی شرایط سخت ذوب آهن گردد وآنچه که ما توقع داریم بازی خوب ومنصفانه در زمین هست.

جلالی اظهار کرد، که ما خواستار قضاوت کاملاً بی طرفانه هستیم و چیزی برای خودمان هم نمی خواهیم اینکه بازی کاملاً در شرایط منفصانه وبی طرفانه و فشارهای بیرونی برگزار گردد.

طرفداران نساجی حمایت نمایند

سرمربی تیم نساجی مازندران، با بیان اینکه من کاملاً درچند روز گذشته دردیدار با طرفداران تیم حالات وشرایطی که اکنون به خاطر عدم نتیجه گیری تیم دارند، درک می کنم، گفت، اما انتظاری که من از طرفداران فهیم تیم نساجی دارم این هست که آنها هم تحت فشار زیاد به خاطر نتیجه نگرفتن هستند و احتیاج به حمایت دارند، امیدوارم که کم کم تیم نساجی ازاین شرایط خارج گردد.

تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 15 عصر آدینه 10 بهمن درورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است.

تا خاتمه هفته دوازدهم این رقابت ها تیم نساجی با 9 و ذوب اهن با 8 امتیاز به ترتیب در رده های چهاردهم وپانزدهم جدول شانزده تیمی این رقابتها قرار دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 844

به "نساجی با پیروزی برابر ذوب آهن به آینده امیدوارتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی با پیروزی برابر ذوب آهن به آینده امیدوارتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید