منادی: چرایی انتخاب بروجردی را باید از رئیس دانشگاه آزاد پرسید!

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مورد علت انتصاب علاءالدین بروجردی در معاونت بین الملل دانشگاه آزاد گفت: چرایی این موضوع را باید از رئیس این دانشگاه پرسید.

منادی: چرایی انتخاب بروجردی را باید از رئیس دانشگاه آزاد پرسید!

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت دانشجویی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

علیرضا منادی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی درباره علت انتصاب علاءالدین بروجردی به عنوان معاون امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی گفت: افراد قبل از وی نیز استادیار نبودند، مانند مرحوم شیخ الاسلام، تا به حال دانشگاه آزاد معاون بین الملل استاد یار نداشته است و این مورد شاید در اوایل دانشگاه آزاد وجود داشت. دانشگاه آزاد به دنبال این است که رشته های خود را در عرصه بین الملل توسعه دهد و در نتیجه مسئولان این دانشگاه به دنبال این هستند، فردی را انتخاب نمایند که روابط بین المللی مناسب و خوبی داشته باشد و بتواند دانشجوی خارجی برای دانشگاه آزاد جذب کند.

وی ادامه داد: این نظر شخصی بنده است و علت چرایی انتصاب بروجردی به عنوان معاون امور بین الملل را باید ازطهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد پرسید؛ چراکه من درباره این ماجرا هیچ اطلاعی ندارم.

رئیس کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس در پاسخ به این سوال که بروجردی دارای پرونده های مختلفی است، گفت: بنده هیچ اطلاعی درباره پرونده های قضایی و امنیتی وی ندارم تا جایی که بروجردی را می شناسم چنین پرونده هایی ندارند.

وی یادآورشد: در نهایت دانشگاه آزاد در صدد این موضوع است که دانشجوی خارجی جذب کند. دنبال افرادی است که بتوانند در عرصه بین الملل رابطه ای داشته باشند مانند ظریف که قبل از وزارت خارجه، زمانی معاون امور بین الملل دانشگاه آزاد بوده است؛ بنابراین با این تفاسیر دانشگاه آزاد به دنبال این افراد برای این معاونت بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 530

به "منادی: چرایی انتخاب بروجردی را باید از رئیس دانشگاه آزاد پرسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منادی: چرایی انتخاب بروجردی را باید از رئیس دانشگاه آزاد پرسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید