مسابقات پایان نامه سه دقیقه ای ویژه دانشگاه های تهران

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، خبرگزاری خبرنگاران-معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران با حمایت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی کشور مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی انتها نامه سه دقیقه ای ویژه دانشجویان دانشگاه های استان تهران را در تاریخ دوشنبه 9 اسفند 1400 در دانشگاه تهران برگزار می کند.

مسابقات پایان نامه سه دقیقه ای ویژه دانشگاه های تهران

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مسابقات ملی انتها نامه سه دقیقه ای (3MT) بستری برای رشد و تقویت مهارت های ارتباطی، تبدیل ایده به محصول و ثروت، تقویت ارتباط دانشگاه با سرمایه گذاران است.

دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد و دانشجویان دکترا که از ابتدای سال تحصیلی 97-96 تا انتها مهر 1400 از انتها نامه خود دفاع کرده باشند، هم چنین دانشجویانی که پیشنهاد انتها نامه خود را تا انتها آذر 1401 به تصویب رسانده اند، می توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند. شرکت کنندگان باید در عرض 3 دقیقه انتها نامه خود را با تأکید بر جنبه های کاربردی و دستاورد های آن ارائه کنند.

دانش آموختگان ارشد و دانشجویان مقطع دکترا علاقه مند شرکت در این مسابقات می توانند برای ثبت نام و دریافت آئین نامه، تصویر کارت دانشجویی خود را به همراه شماره تماس به نشانی [email protected] ارسال کنند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 021-66490330 تماس بگیرند.

جوایز برگزیدگان این دوره از مسابقات ملی انتها نامه سه دقیقه ای برای نفر اول 8 میلیون ریال، برای نفر دوم 6 میلیون ریال و برای نفر سوم 4 میلیون ریال است.

این مسابقات از سال 2008 میلادی در دانشگاه کوئینزلند استرالیا آغاز شده و هم اکنون در شمار زیادی از دانشگاه های معتبر دنیا اجرا می شود.

در ایران نیز به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی از سال 1395 آغاز شد و تا به امروز پنج دوره از آن برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1406

به "مسابقات پایان نامه سه دقیقه ای ویژه دانشگاه های تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات پایان نامه سه دقیقه ای ویژه دانشگاه های تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید